700 مدرسه تا مهرماه تحويل آموزش و پرورش مي شود

زرین نامه: رييس سازمان نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس كشور از تحويل تعداد 700 مدرسه جديد به آموزش و پرورش تا مهرماه امسال خبر داد.

به گزارش زرین نامه؛ ˈمرتضی رییسیˈ رییس سازمان نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس کشور در آیین افتتاح متمرکز پروژه های هفته دولت شهرستان آزادشهر، گفت: این پروژه ها به تدریج تا مهرماه امسال تحویل ادارات آموزش و پرورش درسراسر کشور می شود که ۳۰ پروژه آن دراستان گلستان است.

وی، احداث یک هزار و ۴۰۰ فضای ورزشی را از دیگر اقدامات سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور طی ۴ سال گذشته دانست و تصریح کرد: بیشتر این فضاهای ورزشی تحویل مدارس شده است.

رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور همچنین با اشاره به پروسه طولانی اداری احداث یک فضای آموزشی در کشور بویژه درمناطق محروم، گفت: ساخت مجتمع های آموزشی شبانه روزی بویژه برای دختران مصداق برقراری عدالت آموزشی برای دانش آموزان دختر و پسر است.

دکتر رییسی همچنین با بیان اینکه بطور میانگین هر روز ۱۰ پروژه آموزشی و هر ۱۲ ثانیه یک مترمربع فضای آموزشی درمناطق محروم ، بافت های فرسوده و نقاط پرجمعیت کشور ساخته شده است، اضافه کرد: تمامی این فضاهای ساخته شده براساس اصول فنی و مقاوم در برابر حوادث می باشد./ ایرنا

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه