تمدید پذیرش دانشجو بدون آزمون در واحد علی آباد کتول

زرین نامه: معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی ابادکتول از تمدید ثبت نام و پذیرش دانشجو بدون آزمون در رشته های کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول تا 10 شهریورماه سال جاری خبر داد.

دکتر فریدون آزما در گفتگو با خبرنگار زرین نامه گفت: داوطلبانی که تاکنون نتوانسته اند در رشته های بدون آزمون ثبت نام کنند و یا موفق به انتخاب رشته های با آزمون این دانشگاه نشده اند، می توانند تا 10 شهریور ماه نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

وی تأکید کرد: متقاضیان هرچه سریع تر نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند تا در روزهای پایانی دچار استرس و نگرانی نشوند.

معاون آموزشی واحد علی آبادکتول افزود: داوطلبان رشته های با آزمون می توانند 20 رشته/ محل، داوطلبان ادامه تحصیل در مقطع کاردانی بدون آزمون یک رشته/محل و متقاضیان مقطع کارشناسی پیوسته 10 رشته/محل را انتخاب و در سایت www.azmoon.org ثبت نمایند.

وی به داوطلبانی که در آزمون شرکت کرده اند، توصیه کرد: از این دسته از داوطلبان دعوت می شود که علاوه بر انتخاب در رشته های با آزمون، برای ثبت نام در بدون آزمون نیز اقدام کنند تا شانس ادامه تحصیل آنها بیشتر شود.

وی در پایان توصیه کرد: داوطـلـبان مـی تـواننـد در صـورت مـواجـه شـدن بـا هـر سـؤال و همچنین اطلاع از جدول رشته ها بـه سـایت واحد به نشانی www.Aliabadiau.ac.ir مراجعه کنند و یا با شماره همراه09116450227 تماس حاصل نمایند تا کارشناسان آموزش در اسرع وقت به آنها پاسخ گویند و همچنین تا پایان این تاریخ کارشناسان ستاد تلفنی نیز به صورت شبانه روزی در مرکز ثبت نام حضور دارند و پاسخگوی سؤالات داوطلبان می باشند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه