تشکیل کمیته سه‌جانبه برای جذب نیروی انسانی در آموزش و پرورش

زرین نامه: سرپرست وزارت آموزش و پرورش بر تشکیل کمیته‌ای سه‌جانبه برای جذب نیروی انسانی در آموزش و پرورش تأکید کرد.

به گزارش زرین نامه؛ علی اصغر فانی، سرپرست وزارت آموزش و پرورش امروز با حضور در جمع اعضای هیأت رئیسه دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، اظهارداشت: انجام فعالیت‌های پژوهشی در این دانشگاه موجب خوشحالی اینجانب شد؛ گرچه کار اصلی دانشگاه، آموزش است.

وی افزود: این دانشگاه باید به تربیت معلمانی بپردازد که بتوانند در کلاس‌های درس پاسخگوی دانش‌آموزان باشند، بنابراین لازم است همپای فعالیت‌های پژوهشی، مباحث آموزشی در دانشگاه دنبال شود.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با تأکید بر تشکیل کمیته سه جانبه‌ای از آموزش نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش، دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی و دانشگاه فرهنگیان، تصریح کرد: این کمیته باید با پرداختن به مباحث محتوایی، نحوه جذب نیرو و آموزش آن‌ها علاوه بر فعالیت‌های جانبی دانشگاه‌های دیگر و بازنگری مستمر در حوزه فعالیت‌های دانشگاه خروجی‌های ممتازتری به جامعه تحویل دهد.

وی با تأکید بر بحث صلاحیت‌های حرفه‌ای فارغ‌التحصیلان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، ادامه داد: با فعال کردن هیئت امنای این دانشگاه و مساعدت بدنه آموزش و پرورش باید خلاء‌های دانشگاه در کوتاه مدت برطرف شود.

فانی تأکید کرد: مدیریت خوابگاه‌ها امری بسیار حساس است؛ زیرا کار اصلی فرهنگی در این قسمت انجام می‌گیرد، بنابراین عنایت بیشتری در این بخش مورد نیاز است./فارس

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه