تربیت صحیح دختران زمینه ساز اصلاح و تربیت صحیح جامعه

زرین نامه: یک کارشناس علوم دینی گفت: تربیت صحیح دختران موجب اصلاح و تربیت صحیح جامعه می شود.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ حجت الاسلام مهدی فاطمی منش در همایش روز دختر و گرامیداشت مقام حضرت معصومه (س) گفت: دختران در جامعه اسلامی دارای جایگاهی خاص و مربیان جامعه محسوب می شوند.

وی با بیان اینکه انسان ها برای کسب سعادت و موفقیت نیازمند حمایت مادر یا همسر خویش هستند، اظهار داشت: تربیت صحیح دختران به عنوان مربیان و تاثیرگذاران آینده از ضرورت و اهمیت بالایی برخوردار است.

فاطمی منش جامعه ای که دخترانش خوب تربیت شده اند را جامعه ای خوب تلقی کرده، تصریح کرد: دختران به لحاظ جمعیتی نصف، اما تاثیرگذاری آن ها بر کل جامعه است.

وی با بیان اینکه به دختران خویش گوش دهید قبل از آنکه برای آن ها گوشی پیدا شود، گفت: والدین باید در لباس پوشیدن، سخن گفتن و ارتباط با اعضای خانواده دقت کنند، زیرا دختران افرادی حساس، دقیق و ریزبین هستند.

حضرت معصومه (س) یک لایتمدار واقعی بود

این کارشناس علوم دینی در رسانه اذعان داشت: حضرت معصومه (س) در تمام ابعاد دختری کامل بود.

فاطمی منش حضرت معصومه (س) را یک ولایتمداری واقعی دانسته، افزود: حضرت معصومه (س) به عشق امام زمان خویش این مسیر طولانی را طی کرد، اما به ایشان نرسیده و از دنیا رفت.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بهره گیری از حکمت ها و ویژگی های زندگی حضرت معصومه (س) در جهت تربیت دختران بسیار مهم و اثرگذار است.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه