پایگاه استعداد یابی کاراته علی آبادکتول ثبت و شناسنامه دار شد

6.JPG - 76.55 کیلو بایتزرین نامه: طی بازدید جانشین سازمان ورزش بسیج مستضعفین کشور از پایگاه استعداد یابی کاراته شهرستان علی آبادکتول، این پایگاه در سازمان ورزش بسیج کشور ثبت و دارای شناسنامه شد.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ سرهنگ فارسیان جانشین سازمان ورزش بسیج در این بازدید، پایگاه استعدادیابی کاراته علی آباد کتول را یکی از بهترین پایگاه ها در سطح کشور دانسته و افزود: امیدواریم در آینده ای نزدیک شاهد شکوفایی هرچه بهتر این پایگاه باشیم.

در این بازدید تجهیر، ارتقاء سالن تمرین و اختصاصی شدن سالن رزمی پایگاه استعدادیابی کاراته علی آباد کتول به عنوان تنها پایگاه استعدادیابی ثبت شده ی استان گلستان مصوب شد.

پایگاه استعداد یابی کاراته علی آبادکتول با سر مربی گری رحمت نظری از اول شهریور سال 90 آغاز به کار و توانست در این مدت هنرجویان و قهرمانان خوبی را تربیت و به جامعه ورزشی کشور معرفی کند.

رحمت نظری سرمربی این پایگاه در گفتگو با خبرنگار زرین نامه بیان داشت: این پایگاه با جذب افراد نخبه و واجد شرایط در رشته کاراته دارای قهرمانان جهانی، بین المللی، آسیایی، کشوری و ملی است که از لحاظ رتبه بندی در سطح شهرستان و استان حائز اهمیت می باشد.

وی در در پایان از سردار بابایی فرماندهی سپاه نینوای استان، مرکز تربیت بدنی و پایگاه قهرمانی سپاه نینوا، فرماندهی سپاه شهرستان علی آبادکتل، مرکز تربیت بدنی سپاه، ریاست اداره ورزش و جوانان و هیات کاراته شهرستان علی آبادکتول به سبب حمایت از این پایگاه استعدادیابی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش زرین نامه؛ هفت پایگاه استعدادیابی کاراته در کل کشور وجود دارد.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه