درخواست يك مادر شهيد از حسن روحاني ؛ تو رو خدا كرايه ها را زياد نكنيد

زرین نامه: مادر يك شهيد گرگاني گفت: از آقاي روحاني رئيس جمهور مي خواهم كه جلوي افزايش كرايه ها در گرگان را بگيرد.

به گزارش زرین نامه؛ بحث مجدد و هميشگي افزايش كرايه ها كه سمبل ابتكارات شوراي شهر گرگان است موجي از نگراني و تشويش را در آستانه بازگشايي مدارس در بين مردم گرگان ايجاد نموده است.

صبح امروز در خيابان جمهوري گرگان بانوي سالخورده اي كه خود را مادر شهيد معرفي مي كرد گفت : من نمي دانم چرا در گرگان هر روز كرايه ها را زياد مي كنند.

اين بانوي فداكار و رنج كشيده اظهار داشت: ما گفتيم دولت كه عوض بشود ارزاني مي شود و مي توانيم زندگي خوبي داشته باشيم اما نمي دانم چرا بازهم عده اي به فكر افزايش كرايه ها هستند.

وي با بيان اينكه مردم گناه دارند از رئيس جمهور درخواست كرد جلوي افزايش بي رويه كرايه ها را بگيرد تا در استانه بازگشايي مدارس مردم دچار سختي و دردسر نشوند.

شايان ذكر است مسبب اصلي افزايش كرايه ها در گرگان شوراي شهر است كه همواره به جاي پاسخگويي به نيازهاي مردم و خانواده هاي شهدا به دنبال تشويش اذهان عمومي و ايجاد نگراني در آنها پرداخته است.

افزايش كرايه ها در گرگان در حالي صورت مي گيرد كه مردم گرگان اميد خود را در داخل استان براي برخورد با اين بي عدالتي ها از دست داده اند و اينچنين دست به دامن رئيس جمهور شده اند.

اميد مي رود دولت روحاني با تدبير ويژه در اين زمينه اميد و روحيه از دست رفته مردم را به كانون خانواده ها بازگرداند./گلستان ما

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه