درمان 8 بیمار مبتلا به MS توسط کاشف ایرانی داروی MS

زرین نامه: احمد رجبی کاشف درمان بیماری ام اس اعلام کرد که 8 بیمار را توسط روش درمانی ویژه ی خود مورد درمان قرار داده است.

به گزارش زرین نامه؛ اینجانب احمد رجبی به عنوان یک ایرانی اظهار می دارم که بیماری ام اس تا کنون به صورت یک بیماری لاعلاج بوده است.

در حال حاضر با یاری خداوند و دعای خیر مادر و رضایت پدر و مادر، 8 نفر از بیماران ام اس را تحت درمان قرار دادم که همگی علائم بهبودی را مشاهده کرده اند که با اصرار بنده، فقط با یک نفر آنها جهت ام آر آی موافقت شد. وی (آقای ساسان سلیمانی) در تاریخ 1392/5/31 و بعد از حدود 7 روز مصرف پیش درمان، داروی ریشه کنی بیماری را دریافت نمود و بعد از 7 روز توانست پس از 17 سال بیماری روی پای خود بایستد و بعد از 10 روز اخذ ام آر آی و مقایسه با ام آر آی قبل مشخص شده که پلاکها در نواحی ای از بین رفته و در نواحی دیگر کمرنگ شده است.

پس این، از حالت ادعا خارج شده و باید حمایت های مالی با حفظ ارزشهای معنوی، زمینه فراهم شود تا به صورت کاملا رسمی جهت ارائه به مراجع بین المللی طبق استانداردهای جهانی تحقیقات نهایی صورت گیرد.

حال در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی با تجدید بیعت با رهبر عزیزمان و ارج نهادن به مقام شهدای نخبه کشورم و افتخار که قدم بر روی خاک میهنم می گذارم، به صورت کاملاً رسمی در دولت تدبیر و امید، از ریاست محترم جمهوری، وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نماینده های محترم استان در مجلس شورای اسلامی، دانشگاهها و عموم مردم کشورم که از این بیماری در رنج هستند، می خواهم از بنده و دارویم حمایت ملی و ویژه صورت گیرد تا هر چه سریعتر شاهد درمان عمومی مبتلایان به ام اس باشیم.

و من الله التوفیق

احمد رجبی سه شنبه 19 شهریورماه 1392

وبگاه تخصصی احمد رجبی

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه