اولین خانه فرهنگ دیجیتال در علی آباد کتول افتتاح شد

زرین نامه: دوازدهمین خانه فرهنگ دیجیتال استان گلستان امروز با حضور نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری و دیگر مسئولین در شهرستان علی آباد کتول افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ آیت الله سید عبدالهادی حسینی شاهرودی نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری در این افتتاحیه گفت: ایجاد چنین فضایی برای تامین نیاز مردم جامعه به خصوص نوجوانان و جوانان در حریم مساجد توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی راهی مناسب برای حفظ جامعه از ابتذال فرهنگی است.

وی اظهار داشت: باید با تامین اعتبارات مناسب جهت تاسیس خانه فرهنگ دیجیتال با تمام امکانات در روستاها، با آسیب های  روانی و اجتماعی پیشگیری و تهاجم فرهنگی دشمن مقابله شود.

معاون فرهنگی هنری ارشاد استان گلستان نیز بیان داشت: خانه فرهنگ دیجیتال، دوازدهمین خانه فرهنگ دیجیتال گلستان است.

ابوالحسن امامی خاطرنشان کرد: خانه فرهنگ دیجیتال به صورت رایگان به کانون های فرهنگی - هنری مساجد واگذار می شود.

میثم قرائی مسئول خانه فرهنگ دیجیتال علی آباد کتول گفت: خانه فرهنگ دیجیتال علی آباد کتول در محل مسجد جامع این شهر جهت برگزاری کلاس های آموزشی و استفاده از گیم نت، اینترنت پاک، فروشگاه نرم افزار، کتابخانه و کلینیک ای تی در روز های فرد ویژه آقایان و و روزهای زوج ویژه بانوان صبح ها از ساعت های 9 تا 13 و عصرها از 15 تا 21 شب دایر می باشد.

وی با اشاره به استقبال خوب مردم از این خانه فرهنگ دیجیتال افزود: این خانه فرهنگ با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سپاه راه اندازی شد که امیدواریم با تجهیز و حمایت مسئولین در توسعه و افزایش امکانات این مکان و تبدیل آن به مجتمع فرهنگ دیجیتال گام برداریم.

حسن صداقت نایب رییس شورای شهر علی آباد کتول نیز در پاسخ به درخواست قرایی افزود: اعضای شورای شهر نیز از چنین فضاهایی به عنوان  مکانی جهت تقویت بنیه فرهنگی، رونق مساجد و تامین نیاز جوانان، حمایت و پشتیبانی خواهد کرد.

وی افزود: یقیناً عملکرد خوب، مستمر و نتیجه بخش شما و دیگر جوانان و عضو این خانه فرهنگ دیجیتال، همه ی مسئولین و بانیان فرهنگی شهر را در توسعه این فضا و امکانات همراه می سازد.

به گزارش زرین نامه؛ برای تجهیز و راه اندازی این مکان فرهنگی بیش از 300 میلیون ریال هزینه شده است.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه