در اکرام ارباب رجوع به تابلو و برچسب اکتفا نشود

زرین نامه: احترام به کرامت ارباب رجوع تنها اکتفا به نصب تابلوها و برچسب های طرح تکریم ارباب رجوع نیست، تکریم ارباب رجوع یعنی کار مردم را با بالاترین اولویت، در سریعترین زمان، همراه با اخلاق محوری انجام دهیم.

رییس شورای شهر علی آباد کتول در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار زرین نامه ضمن بیان مطلب فوق گفت: حل کاستی ها و ارتقاء سطح گردشگری پارک جنگلی کبودوال و بازنگری در فرآیندهای اداری شهرداری با هدف تسریع در کار مردم را از مهمترین اولویت های کوتاه مدت در شورای علی آبادکتول است.

ابوالفضل پاکدامن بیان داشت: مردم در راس امورات و برنامه های شورای چهارم هستند و فعالیت ما نیز در راستای ایجاد رفاه برای مردم علی آباد کتول است.

وی با اشاره به اولویت های کاری کوتاه مدت شورای چهارم اظهار داشت: ترمیم سیستم روشنایی کمپ ها، ترمیم جاده دسترسی و بهبود فروشگاه ها در کبودوال، نظارت مستمر بر وضعیت خدمات شهری، بهبود وضع نظافت معابر، جداول و سیستم جمع آوری زباله، تشکیل کمیته بازنگری در طرح جامع شهری و بازبینی در فرایند شهرداری با هدف تسریع در پاسخگویی به نیاز مردم است.

پاکدامن با اشاره به سخنان خود در جمع کارکنان شهرداری علی آباد کتول جهت تسریع در پاسخ به خواسته های مردم، احترام به کرامت ارباب رجوع را تنها اکتفا به نصب تابلوها و برچسب های طرح تکریم ارباب رجوع ندانسته، تصریح کرد: تکریم ارباب رجوع یعنی کار مردم را با بالاترین اولویت، در سریعترین زمان، همراه با اخلاق محوری انجام دهیم.

رییس شورای شهر علی آباد کتول با اشاره به اهمیت خروج شهرداری از روزمرگی و نقش نیروی انسانی در نیل به این هدف افزود: توانمندسازی نیروی انسانی در راستا خروج شهرداری از روزمرگی مورد تاکید شورای چهارم است.

وی نگاه جزیره ای و بخشی نگری را مانع توسعه شهر دانست و اذعان داشت: شورای چهارم با نگاه و اعتقاد به توسعه همه جانبه شهر فعالیت خود را ادامه خواهد داد.

پاکدامن با بیان اینکه اعضای شورا به صورت مرتب از عملکرد حوزه های مختلف شهرداری گزارش می گیرند، خاطر نشان کرد: کلیه دوایر شهرداری باید مشکلات حوزه خود را شناسایی، آسیب شناسی و آن را در غالب کار گروهی و مشورتی به شیوه های مبتکرانه و خلاقانه حل کنند.

وی با اشاره به بازار داغ شایعه جابجایی نیروها در شهرداری گفت: نگاه ما شایسته سالاری، از توانمندی نیروهایی که اصل تعلق به سازمان در آن ها نهادینه شده، استفاده خواهیم کرد.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه