قداست جنگ8 ساله به سبب دفاع از انقلاب اسلامی است

زرین نامه: فرمانده سپاه ناحیه علی آباد کتول گفت: دفاع شهدا و رزمندگان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس از انقلاب اسلامی، دین، قرآن، ناموس و تمامیت عرضی موجب تبدیل نام آن به دفاع مقدس شد.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ سرهنگ علی اصغر قربانپور در جمع نیروهای مسلح، بسیجیان و مردم شهرستان علی آباد کتول حاضر در مراسم رژه 31 شهریور بیان داشت: هفته گرامیداشت دفاع مقدس یادآور جانفشانی ها، ایثار و شهادت طلبی رزمندگان و شهدای ما در راه دفاع از دین اسلام، میهن و انقلاب اسلامی است.

وی با تاکید برا اهمیت گرامیداشت ارزش های انقلاب اسلامی و یاد شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: باید با نشر دقیق و کمل این ارزش ها به نسل جوان و نوجوان، دین خود به شهدا و انقلاب اسلامی را ادا کنیم.

قربانپورافزود: هفته دفاع مقدس را مانند سراسرکشور در شهرستان علی آباد کتول با اجرای برنامه های ویژه این هفته با هدف آشنایی مردم و جوانان با جنگ تحمیلی گرامی خواهیم داشت.

فرمانده سپاه علی آباد کتول خاطر نشان کرد: نسل جوان ما باید با اتفاقات، ایستادگی مردم، تاریخ جنگ تحمیلی و علت قداست این دفاع آشنا و از انقلاب اسلامی ایران در برابر دشمنان سیانت کند.

وی گفت: اقدامات شجاعانه مردم ایران در جنگ تحمیلی موجب ترس دشمنان از قدرت انقلاب اسلامی و حفظ ایران در برابر چشم طمع یا حمله نظامی دشمنان به خاک ایران شد.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه