رهبری شخصیتی عالم و دین دار پیروزی ما در جنگ تحمیلی را رقم زد

زرین نامه: مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نینوا گلستان گفت: رهبری شخصیتی عالم و دین دار، همراهی جوانانی انقلابی و فرمانبری از ولایت فقیه پیروزی ما در جنگ تحمیلی را رقم زد.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ حجت الاسلام یدالله غلامی در مراسم رژه 31 شهریور شهرستان علی آباد کتول بیان داشت: در سال 59 جنگی نا برابر از لحاظ تجهیزات و آمادگی جنگی، نیروی انسانی، حمایت های سیاسی و بین المللی از دولت عراق، بین ما و دشمن اتفاق افتاد.

وی با اشاره به انقلاب نوپای و تجربه کم ما افزود: در ابتدای جنگ مدیریت جنگ ما در دست مدیریت بیمار و لیبرالی بی صدر بود، اما با کوتاه شدن دست وی از مدیریت جنگی، موقعیت جنگ بین ما و دشمن تغییر کرد.

غلامی با بیان اینکه دنیا از عملکرد ما با دستانی خالی از تجهیزات جنگی گفت: بسیاری از کشورها بعد از گذشت چندین سال، عملیات های ما نظیر فتح فاو، عبوز از الوند و کربلا را در دانشکده های نظامی خود تدریس می کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوای استان گلستان با اشاره به اینکه در 200 سال گذشته جنگ های تمام جنگ های بین ایران و دیگر کشورها موجب جدا سازی قسمتی از خاک ایران شد، خاطر نشان کرد: رهبری اسلامی امام خمینی (ره)در دفاع مقدس و همراهی جوانانی مومن و با ایمان این معادلات را برهم زده و حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی ما جدا نشد.

دشمن امروز ایمان مردم را نشانه گرفته است

غلامی با بیان اینکه، ایمان به خدا موجب پیروزی ما و درماندگی دشمن در جنگ شد، خاطر نشان کرد: دشمن امروز ایمان مردم و جوانان ایران را نشانه گرفته است.

وی با بیان اینکه دشمن امروز با شبیخون فرهنگی، تهاجم فرهنگی، جنگ نرم و هر سلاح دیگری به دنبال خرج ایمان از قلب جوانان ما است، افزود: با توطئه های دشمن از سوی رهبری عالم، تیزبین و مدبر در بسیار از موارد پیروز شده ایم که برای حفظ این پیروزی ها اطاعت از رهبری ضروری است.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه