ایجاد پایگاههای مجمع تقریب مذاهب در جهان/ شکل گیری اتحادیه ملل اسلامی

زرین نامه: رئیس مجمع تقریب مذاهب اسلامی گفت: پایگاههای این مجمع در سراسر جهان شکل می گیرند.

زرین نامه به نقل از مهر: آیت الله محسن اراکی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: با فعالیت این پایگاههای اسلامی – مذهبی، تقریب از مرحله گفتمان به مرحله عمل و فعالیت میدانی تبدیل می شود.

وی اظهار داشت: مجمع تقریب ابتکار مقام معظم رهبری است که در حال حاضر بیش از 300 نفر در نقاط مختلف جهان عضو دارد.

وی با محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس رسول اکرم (ص) عنوان کرد: دشمنان با اینگونه شیطنت ها به دنبال تضعیف جایگاه حضرت رسول رحمت هستند اما به دلیل اتحاد و اتفاقی که ملل اسلام نسبت به قرآن و نبی اکرم دارند، اینگونه شرارتها نتیجه ای نخواهد داد.

آیت الله اراکی بیداری اسلامی را نتیجه حرکت امام راحل دانست و گفت: این خیزش عظیم نشان می دهد که انقلاب اسلامی بر اساس رهنمود امام راحل، مرزها را پشت سر گذاشته است و امت واحده اسلامی زمینه ساز اتحادیه بزرگ جهان اسلام شده است.

رئیس مجمع تقریب بین مذاهب گفت: با ایجاد اتحادیه جهان اسلام، استکبار باید از این پس نگران شکل گیری ابرقدرت جدیدی به نام اتحادیه ملل اسلامی باشد که در حال شکل گیری است.

وی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در خصوص اتحاد مسئولان گفت: ایشان تاکید کرده اند مسئولان باید با یکدلی و یکپارچگی با اتحاد این مرحله را با موفقیت بگذرانند و امیدواریم این رهنمود مقام معظم رهبری محقق شود.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه