برگزاری جشن عاطفه‎ها با شعار «مهر در انتظار مهر حماسی» در گلستان

زرین نامه: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی از برگزاری جشن عاطفه‎ها با شعار «مهر در انتظار مهر حماسی» در گلستان خبر داد.

به گزارش زرین نامه؛ عباس حاجی‌اکبری ظهر امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: جشن عاطفه‎های امسال با شعار «مهر در انتظار مهر حماسی» به مدت سه روز در استان گلستان برگزار می‎شود.

وی ادامه داد: در روز اول یعنی چهارشنبه دهم مهرماه سال جاری این جشن در سطح مدارس با شعار «هر مدرسه یک پایگاه» برگزار می‎شود و در روز پنج‎شنبه نیز کمیته امداد و نیروی مقاومت بسیج پایگاه‎هایی را در سطح استان برای دریافت کمک‎های مردم برپا خواهند کرد.

حاجی‎اکبری افزود: در روز جمعه نیز در مصلی‎های نماز جمعه سراسر استان پایگاه ‎های ثابت کمیته امداد حاضر خواهند شد و کمک‎های مردمی را جمع‎آوری خواهند کرد.

فعالیت 253 پایگاه کمیته امداد و 1100 پایگاه در مدارس در جشن عاطفه‌ها

مدیرکل کمیته امداد امام گلستان خاطرنشان کرد: در سطح استان گلستان 253 پایگاه کمیته امداد و حداقل یک هزار و 100 مدرسه جشن عاطفه‎ها را برگزار خواهند کرد.

حاجی‎اکبری بیان کرد: در سال 1391 بیش از 2 میلیارد ریال کمک نقدی جمع‎آوری شد که این میزان نسبت به سال 1390، 17 درصد رشد داشته است.

وی اضافه کرد: در برگزاری این جشن از ظرفیت طرح مسجد محوری و شبکه‎های نیکوکاری نیز استفاده خواهد شد.

مساجد و پایگاه‎های مقاومت بسیج در مساجد فعال هستند

حاجی اکبری تاکید کرد: در این روزها مساجد و پایگاه‎های مقاومت بسیج در مساجد فعال هستند و در مدارس و مساجد هر کمکی که جمع‎آوری شود توسط مدیران مدارس و هیئت امنای همان مسجد برای دانش‎آموزان نیازمند آن محله و افرادی که شناسایی کردند هزینه خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام گلستان گفت: هدایا و مبالغی را که پایگاه‎های کمیته امداد دریافت کنند نیز برای کمک به دانش‎آموزان نیازمند تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی هزینه خواهد شد.

حاجی اکبری در پایان ابراز داشت: کمیته امداد امام خمینی 7 هزار و 500 دانش‎آموز و دانشجو را تحت پوشش دارد و آنها از خدمات این اداره استفاده می‎کنند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه