مهندس احمد مجیدی گزینه نهایی استانداری گلستان

زرین نامه: مهندس احمد مجیدی معاون وزیر مسکن و ستاد مدیریت بحران وزارتخانه راه و شهرسازی و معاون عمرانی سابق استانداری مازندران گزینه جدی این روزهای استانداری گلستان است.

به گزارش زرین نامه به نقل از گلستان ما؛ مجمع نمایندگان استان گلستان 5 نفر را به وزیر کشور برای در اختیار گرفتن عمارت استانداری معرفی کرده که از این افراد می توان به سید نجیب حسینی ، فتح الله نوری، عجم، انجم شعاع و سید محمد موسوی اشاره کرد.

در این بین هیچکدام از نمایندگان مشترکا روی فرد خاصی نظر ندارند و هر کدام جداگانه روی فرد خاصی تاکید دارند که با توجه به این وضعیت انتخاب استاندار بومی بعید به نظر می رسد.

در عین حال منابع موثق از احتمال استاندار شدن مهندس احمد مجیدی معاون وزیر مسکن و مسئول مدیریت بحران وزارت راه و شهرساز ی خبر می دهند. مجیدی سابقا معاون عمرانی استانداری مازندران را در زمان وزارت احمد خرم در راه و ترابری بر عهده داشته است.

مهندس مجیدی در بین سیاسیون چهره ای معتدل به شمار می رود و برخی خصوصیات اصولگرایی وی باعث شده تا مورد حمایت همه جریانهای داخلی کشور باشد. از طرفی وی گزینه جدی استانداری اراک و استان فارس نیز می باشد.

وزارت کشور با توجه به اختلاف سلیقه ای که بین نمایندگان استان گلستان در زمینه انتخاب استاندار بوجود آمده تمایل بسیار دارد تا برای جلوگیری از تنش های بعدی میان نمایندگان استان، مهندس احمد مجیدی را به عنوان استاندار معرفی کند.

آخرین خبرها از انتخاب استاندار گلستان حکایت از این دارد که وزارت کشور از بین دو گزینه بومی سید نجیب حسینی و غیر بومی احمد مجیدی یکی را انتخاب خواهد کرد که فعلا بنظر می رسد برای جلوگیری از مسائل بعدی مجیدی گزینه نهایی وزارت کشور خواهد بود.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه