امام جمعه علی آبادکتول معارفه شد

زرین نامه: حجت الاسلام سید مهدی موسوی امام جمعه جدید علی آباد کتول صبح جمعه ابتدا در جلسه شورای اداری و سپس در جمع نمازگزاران این شهرستان معارفه شد.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ علی اکبر کی پور در مراسم معارفه امام جمعه علی آباد کتول ضمن قدر دانی از خدمات حجت الاسلام محمدصادق باقری امام جمعه سابق و خوش آمدگویی به حجت الاسلام موسوی امام جمعه جدید این شهرستان گفت: امیدواریم با ورود حجت الاسلام سید مهدی موسوی و ارتباط نزدیک مردم با ایشان، صف های باشکوه نماز جمعه مانند گذشته مستحکم باشد.

حجت الاسلام تقوی معاون گزینش شورای سیاست گذاری ائمه جمعه و جماعات کل کشور گفت: در فرهنگ اسلامی ما نگاه خاص و ویژه ای به روز جمعه، نماز جمعه و خطیب جمعه شده است.

وی با اشاره به خصوصیات اخلاقی خوب حجت الاسلام موسوی امام جمعه علی آبادکتول اظهار داشت: امیدواریم ورود حجت الاسلام موسوی به عنوان نماینده مقام معظم رهبری به علی آبادکتول، مایه خیر و برکت در این شهرستان باشد.

تقوی در ادامه برپایی هر نماز جمعه را نصب پرچم انقلاب، اسلام و ولایت در آن مکان دانسته، تصریح کرد: برگزاری 740 نماز جمعه در کل کشور شکوه انقلاب اسلامی و ولایتمداری مردم ایران را هر جمعه به نمایش می گذارد.

معاون شورای سیاست گذاری ائمه جمعه و جماعات کل کشور با اشاره به ابتکار امام خمینی (ره) در پرپایی نماز جمعه پس از انقلاب اسلامی، افزود: برپایی نماز جمعه در کشور ابتکار خوبی بود که به این وسیله مردم و نمازگزاران هر جمعه از مسائل کشور و توطئه های دشمن آگاه می شوند.

تقوی با بیان اینکه هدف ما حضور گسترده مردم در نماز جمعه است، خاطر نشان کرد: امام جمعه باید برای نهادینه شدن الگوهای اسلامی، در هر نماز جمعه به معرفی شخصیت ائمه اطهار (ع) و اهل بیت بپردازد.

حجت الاسلام سید مهدی موسوی امام جمعه جدید شهرستان علی آباد کتول نیز بیان داشت:  خدای متعال را به سبب مسئولین پرفیضی که بر عهده ام نهاد، شاکر هستم.

وی در جلسه شورای اداری شهرستان اهمیت مردم و مدیران به جایگاه امام جمعه را بسیار با ارزش دانسته، اظهار داشت: از حضور شما در روز جمعه و تشکیل شورای اداری به سبب جایگاه با ارزش امام جمعه قدر دانی می کنم.

موسوی در پایان گفت: امیدواریم با شرح صدر و تحمل در امورات بتوانیم قدم مثبتی در جهت امورات دینی شهرستان برداریم.

رحمت اله نوروزی نماینده مردم علی آباد کتول نیز در جمع نمازگزاران جمعه شهرستان گفت: خدمات و تلاش های حجت الاسلام باقری بسیار ارزشمند و تا سالیان سال در ذهن مردم قدرشناس علی آباد خواهد ماند.

وی ضمن خوش آمدگویی به امام جمعه جدید علی آباد کتول برای ایشان آرزوی توفیق و موفقیت کرد و افزود: شهرستان علی آبادکتول با دیدگاه های متفاوت سیاسی و فرهنگی همواره حامی نظام مقدس جمهوری اسلامی و سرباز جان برکف مقام معظم رهبری است و با حضور گرم خود در نماز سیاسی عبادی جمعه هرهفته یکی از باشکوه ترین نمازهای جمعه استان گلستان را رقم می زنند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه