مشکلات بخش حمل و نقل علی آباد کتول حل می شود!!

زرین نامه: اعضای شورای شهر علی آباد کتول با دست اندرکاران حمل و نقل درون شهری و برون شهری مشکلات این بخش بررسی و راه حل هایی جهت حل آن عنوان شد.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ مهندس ابوالفضل پاکدامن رییس شورای شهر علی آباد کتول راه ها و سیستم حمل و نقل را قلب اقتصادی و لازمه توسعه ی یک جامعه دانسته؛ بیان داشت: برای حل مشکلات حمل و نقل و سیستم تاکسی رانی باید با عمل به قانون ضمن رعایت حقوق دیگران مانع ایجاد ناهماهنگی و معضلات بعدی در شهر شویم.

در ادامه دفاتر تاکسیرانی درون شهری، مینی بوسرانی و تاکسیرانی برون شهری به بیان مشکلات خود در خصوص حمل و نقل مسافران و دانشجویان به داخل شهر و خارج شهر پرداختند و هر کدام اظهاراتی مبنی بر حمل و نقل دانشجویان توسط دفتر مربوط به خود از جلوی درب دانشگاه آزاداسلامی از طریق ارائه دلایل خاص خود و مشکلات موجود در حمل و نقل دانشجویان از سوی دفتر طرف مقابل بیان داشتند.

پاکدامن پس از شنیدن سخنان هر دو گروه گفت: در راستای ایجاد تعادل، نظم و یکپارچکی در حمل و نقل درون شهری تعداد 25 مینی بوس با کارت شناسایی و نسب تابلوی " ویژه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی" پس از تصویب در شورای ترافیک شهرستان می توانند صبح ها تا ساعت 9 و عصر ها در شش ماه اول بعد از ساعت 16 عصر و در شش ماه دوم عصرها بعد از ساعت 17 از خیابان پاسداران (کمربندی سابق) جهت تسریع در حمل و نقل دانشجویان تردد کنند.

وی با تاکید بر اینکه این طرح به مدت یک ماه پس از تصویب در شورای ترافیک شهرستان به صورت آزمایشی انجام می شود، افزود: از ساعت 9 صبح تا ساعت 16 در شش ماهه ی اول و تا ساعت 17 در شش ماهه ی دوم را در مدت اجرای این طرح ترافیکی تنها تاکسی های درون شهری اجازه تردد در مسیر دانشگاه تا ایستگاه گرگان را دارند.

وی افزود: در صورت عدم رضایت دانشجویان، عدم موفقیت و سرویس دهی مناسب توسط دفتر تاکسیرانی درونشهری این طرح لغو خواهد شد.

در ادامه سرگرد عبدی نماینده نیروی انتظامی، حسن صداقت نایب رییس و سید محمد حسینی عضو شورای شهر علی آباد کتول نیز نظرات و پیشنهاداتی در تکمیل این طرح ارائه داده و آن در صحن علنی شورای شهر علی آباد جهت ارائه به شورای ترافیک شهرستان تایید کردند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه