مجری سیاستهای دولت تدبیر و امیدم / با مشی اعتدال خدمت خواهم کرد

زرین نامه: استاندار جدید گلستان با بیان اینکه تغییرات مدیریتی در گلستان با مشی اعتدال همراه خواهد بود گفت: با کشورهای اطراف در حوزه تبادلات تجاری بین‌المللی ، اقتصادی ، توسعه بنادر و مباحث زیربنایی و گردشگری اقدامات ویژه‌‌ای باید انجام شود.

به گزارش زرین نامه حسن صادقلو در گفتگو با تسنیم اظهار کرد : در هر صورت نگاه جامع تحولی با موضوع عمومی و اقلیمی را در استان گلستان دنبال می‌کنم و در این راستا باید بتوانیم بر روی زیرساخت‌ها با توجه به موقعیت اقلیمی استان گلستان حرکت کنیم.

وی افزود: در دل انجام مباحث زیربنایی تولید، در کشاورزی باید از سیستم سنتی به مدرن تغییر وضعیت دهیم.

وی با اشاره به فعال شدن کریدور استان گلستان با کشور های منطقه تصریح کرد: با کشورهای اطراف در حوزه تبادلات تجاری بین‌المللی و اقتصادی و توسعه بنادر و مباحث زیربنایی و همچنین در حوزه ارتباطات و گردشگری اقدامات ویژه‌ای باید انجام شود.

استاندار جدید گلستان درباره موضوع گردشگری و به ویژه وضعیت جزیره آشوراده در گلستان برنامه ویژه‌ای طراحی شده است.

وی گفت: باید گردشگری در استان گلستان را از گردشگری عبوری به گردشگری ماندگار تغییر دهیم و برای این مسئله باید تمام استان بسیج شوند.

وی درباره تغییر و تحولات استان گلستان در آینده ‌ای نزدیک گفت: تغییر و تحولات طبیعی است و در آینده ، تغییرات با مشی اعتدال همراه خواهد بود.

مجری سیاست های دولت تدبیر و امید با مشی اعتدال و پرهیز از تندروی و کندروی

همچنین صادقلو در گفتگو با فارس اظهار داشت: تلاش می‎کنم با مشی اعتدال و پرهیز از تندروی و کندروی بتوانم مجری سیاست‌های دولت تدبیر و امید در استان باشم.

وی در زمینه برنامه‌های آینده خود در استان ادامه داد: امیدوارم با مشاوره، تشکیل اتاق فکر و بهره گیری از خردجمعی عاقلان بتوانم از تمامی ظرفیت‎های استان برای توسعه این منطقه محروم ‌اما با استعداد بهره گیرم.

صادقلو در پاسخ به این سئوال ‌حس شما پس از انتخاب خود به عنوان هفتمین استاندار گلستان ‌‌چیست، گفت: این حس هم توام با بار سخت مسئولیت است و هم اینکه باید با مشی اعتدال بتوانم قابل خدمت به مردم بزرگ و قدرشناس گلستان باشم.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه