همه به صادقلو براي رشد و توسعه استان کمک کنند

زرین نامه: استان گلستان در حال حاضر بیش از هر چیزی نیازمند وفاق و همدلی است و حال که سکاندار خود را شناخته ، همه گروههای سیاسی و کارشناسان باید جدای از اختلاف سلیقه ها به دکتر صادقلو در راه پیشرفت و توسعه استان کمک کنند.

به گزارش زرین نامه به نقل از گلستان ما؛ ماراتن نفس گیر انتخاب استاندار گلستان عصر دیروز به خط پایان رسید و نهایتا حسن صادقلو گزینه بومی براي استانداری گلستان توانست به خط پایان برسد.

نکته جالب دیگر اینکه بالاخره اكثريت نمایندگان استان گلستان توانستند با آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان توافق کنند و جرقه اصلي انتخاب صادقلو از همین دیدار جمعه شب چهار نماینده با آیت الله کلید خورد.

جدای از همه اختلاف نظرها و بازی های سیاسی که تا دیروز بر سر انتخاب استاندار گلستان وجود داشت و هر گروه ، جناح و یا قومی به دنبال مطرح کردن کاندیدای مورد نظر خود بوده و در این بین برخی ها نیز بدنبال مطرح کردن و افزایش وزن سیاسی خود بودند ، اما از امروز همه این رقابت ها و حرف و حديث ها تمام شده است.

امروز دیگر دکتر صادقلو به عنوان هفتمین استاندار گلستان معرفی شده و همه افراد ، کارشناسان ، جناح های سیاسی فارغ از هر گونه گرایشی باید به وی کمک کنند، چرا که صادقلو بنا به گفته خودش آمده تا مسیر پیشرفت و توسعه استان را هموار کند و در اولین مصاحبه اش قول داده که بر مشی اعتدال حرکت کند و از تندروی و کندروی دوری گزیند.

لذا کمک به صادقلو ، کمک به توسعه استان است و هر چقدر در این مسیر بتوانیم مثبت عمل کنیم به استان خدمت کرده ایم و در این راه باید با اختلافات به شيوه اي مناسب و منطقي برخورد كنيم كه در نهايت نتيجه اي مطلوب براي مردم و استان به همراه داشته باشد.

صادقلو اعلام کرده که به عنوان مجري ساست هاي دولت تدبير و اميد بر مشی اعتدال حرکت خواهد كرد، لذا لازم است نيروهاي تندروي اصلاح طلب استان و برخي قوميت ها وی را تحت فشار قرار ندهند و سهم خواهی نکنند چرا که با راديكاليزه كردن فضاي سياسي - اجتماعي استان و تحركات در مسير افراط و تفريط ، سكان استانداري گلستان از مسير اعتدال خارج شده و اولين قرباني آن توسعه و آباداني استان خواهد بود و در ادامه آسيب هاي فراوان ديگري نيز به دنبال خواهد داشت.

مجموعه نيروهاي ارزشي و اصولگراي استان در سطوح مختلف نيز لازم است با سعه صدر و همكاري و تعامل سازنده با مجموعه استانداري گلستان و دولت تدبير و اميد ، راه را براي خدمت گسترده تر به مردم و رفع مشكلات و معضلات ريشه دار استان در زمينه هاي مختلف فراهم آورند تا در يك فضاي آرام شاهد رشد و توسعه و بالندگي استان باشيم.

البته قطعا فشارها از جانب برخی افراد و مسئولینی که در انتخاب صادقلو نقش تاثیرگذاری داشتند احساس خواهد شد ( مانند آنچه در ماجراي انتخابات رياست جمهوري 24 خرداد شاهد بوديم )، اما باید دید که خود صادقلو چقدر در عمل پايبند به شعار حركت در مسير اعتدال است و تا چه ميزان توان ایستادن در مقابل زیاده خواهی ها را دارد.

البته ارزيابي از عملكرد و تحركات همه گروه ها و مواجهه استاندار جديد با آنها ، از مواردي است كه در روزها و ماه هاي آينده شاهد آن خواهيم بود.

نویسنده : محسن دلاورنیا

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه