خط قرمزها در نهارخوران باید برای همه باشد/تله کابین برای گرگان ضروری است نه برای ناهارخوران

زرین نامه: نایب رییس شورای شهر گرگان با اشاره به تبعیض هایی که در ساخت و سازها در محور ناهارخوران صورت می گیرد، گفت: خط قرمزها برای اجرای پروژه ها در ناهارخوران باید برای همه یکسان باشد.

مهندس نبی هزار جریبی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار زرین نامه بیان داشت: پروژه تله کابین برای شهر گرگان بسیار لازم، اما جانمایی تله کابین در نهارخوران با سعت تخریب سه هکتار در ایستگاه مقصد تخریب جنگل است.

منتخب دوم شورای شهر گرگان که با رای بالای خود مورد شگفتی همگان شد، اجرای پروژه تله کابین را نیازمند فضای زیادی دانسته، اظهار داشت: منطقه هزارپیچ به عنوان نگین و چشم گرگان دارای فضایی مناسب و چند ده هکتاری برای اجرای پروژه تله کابین است و من نمی دانم چرا برخی ها اصار دارند این پروژه را داخل ناهارخوران ببرند.

هزارجریبی عنوان کرد: با اشاره به مسیر حرکت بسیاری از زائران حرم رضوی از شهر گرگان، علاوه بر اجرای پروژه تله کابین در هزارپیچ امکان ساخت سرزمین موج های آبی و دیگر امکانات تفریحی فراهم می شود که می تواند زمینه جذب بیشتر مسافران و گردشگران در شهر و کسب درآمد برای گرگان را فراهم نماید.

در پروژه های نهارخوران تبعیض قائل نشویم

فرزند نماینده شهید مردم گرگان در مجلس در خصوص جانمایی پارک موزه دفاع مقدس در نهار خوران با بیان اینکه همه ما در هشت سال دفاع مقدس مدیون جانبازان، آزادگان و شهدای هستیم و یقیناً کسی با موضوع دفاع مقدس و یادمان شهدا مخالف نیست، افزود: بعضی افرادی خاص نیز با طرح موضوعاتی نظیر صلح سبز، حفظ فضای سبز و جنگل ها که من نیز با این نظرات موافق هستم، مخالف اجرای پروژه پارک موزه هستند، اما باید در حفظ فضای سبز و جنگل ها ریشه ای عمل کنیم.

هزارجریبی با بیان اینکه خط قرمزها در نهارخوران باید برای همه باشد، تصریح کرد: اگر مخالف ساخت پارک موزه دفاع مقدس در نهارخوران هستیم ایرادی ندارد، اما فلان هتل و شهر بازی و ... هم نباشد.

نایب رییس شورای شهر گرگان با تاکید بر رعایت عدم تبعیض در اجرای پروژه های نهارخوران افزود: همه ما به به شهدا بدهکار هستیم و یقیناً آن ها به اندازه اختصاص جایگاهی برای ساخت یادمان بر ما حق دارند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه