جامعه به هیچ عنوان یک جناحی و یک صدایی را نمی طلبد/ به دنبال شایسته سالاری هستیم

زرین نامه: استاندار جدید گلستان گفت: جامعه به هیچ عنوان یک جناحی و یک صدایی را نمی طلبد و با تابعیت از شاخص ها، شایستگان تمام فکرها و سلیقه ها را بر می پذیرد.

دکتر حسن صادقلو در گفتگو با خبرنگار زرین نامه در علی آبادکتول بیان داشت: دولت تدبیر با ندای اعتدال، جمع جامع تفکرات و احزاب را به هر شکلی برای مردم می پذیرد و به دنبال شایسته سالاری است.

وی با بیان اینکه باید به دنبال جمع باشیم نه جنگ، اظهار داشت: مباحث مفصل نرم افزاری در جهت توسعه ی استان نیازمند اتحاد و همدلی تمام اقوام و گروه ها است.

استاندار گلستان با تاکید بر اهمیت ایجاد و تداوم همدلی اقوام و گروه ها خاطر نشان کرد: یکی از علل عقب ماندگی استان وجود برخی اختلافات بین اقوام و گروه ها است.

صادقلو اتحاد را نکته ای نرم افزاری دانسته، بیان داشت: تمام استعدادها و ظرفیت ها از برون و درون استان باید به صورت اتاق فکری در خدمت حل مشکلات استان باشند.

وی با اشاره به تنوع اقوام و اقلیم گلستان، این استان را ایرانی کوچک خواند و افزود: شرایط فعلی اقوام در استان گلستان ناهمگرایانه و ناهنجاری است.

این مقام مسئول تمام قومیت های استان را یک واقعیت دانست و خاطر نشان کرد: ایجاد همگرایی در بین اقوام استان قطعا ایجاد هنجار و از الویت های درجه یک ما در مباحث نرم افزاری است.

صادقلو با بیان اینکه  به دنبال تحول و توسعه ی جامع در گلستان هستیم،  گفت: حل مسائل نرم افزاری ما را به سوی حل مباحث کلان سخت افزاری  و توسعه استان رهنمون می سازد.

وی استان گلستان را در حال حاضر تنها گذر توقفی توصیف کرد و افزود: یکی از مباحث اساسی در بحث گردشگری ایجاد توقف در گذر مسافران و ایجاد اشتغال و درآمد برای استان از این موضوع است.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه