برپایی نمایشگاه نقاشی رنگ روغن در علی آباد کتول

زرین نامه: نمایشگاه نقاشی رنگ روغن باران عصر دیروز در علی آباد کتول برپا شد و تا یک شنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار زرین نامه، دفتر خدمات توسعه عمران با مسئولیت دکتر محمدرضا نادران و جمعی از اعضای این دفتر در یک عمل خیرخواهانه گروهی تشکیل داده اند که عمده فعالیت های آن در زمینه های فرهنگی، اجتماعی و علمی       می باشد.

در نمایشگاهی که عصر دیروز به همین منظور برپا شد، 32 اثر از نقاشی های رنگ روغن هنر آموزان دختر مقطع ابتدایی و راهنمایی و دبیرستان که در شش دوره یک ماهه در این کلاس ها حضور یافته اند، به نمایش گذاشته می شود.

الهی مسئول برگزاری این نمایشگاه گفت: انگیزه ما از برپایی این نمایشگاه انتقال حس خودباوری و اعتماد به نفس در دانش آموزان است.

وی افزود: به نمایش گذاشتن آثار دانش آموزان سبب می شود که آنها استعدادهای نهفته خود را باور کرده و بدانند که می توانند توانایی خود را در سایر عرصه ها نیز نشان دهند.

الهی در پایان گفت: باور این مجموعه در این است که نسل جوان سرشار از استعداد و قریحه در زمینه های مختلف علمی، فرهنگیاجتماعی و ... می باشد و در صورت فراهم شدن امکانات و زمینه های بروز چنین استعدادهایی که بخش خصوصی توانایی اجرایی این وظیفه بزرگ را ندارد و تنها با حمایت های بخش دولتی و متولیان امر می شود، می توان آینده ای درخشان و با شکو برای این نسل انتظار داشت.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه