رویکرد راهیان نور ترویج ارزش‎ها در جامعه است

زرین نامه: مدیرکل آموزش و پرورش گلستان از مهمترین رویکردهای راهیان نور را ترویج، تعمیم و عمق‎بخشی ارزش‎ها در جامعه عنوان کرد.

به گزارش زرین نامه؛ عیسی پایین‎محلی ‌بعد از ظهر امروز در جلسه ساماندهی اعزام اردوهای راهیان نور دانش‎آموزان گلستان به مناطق عملیاتی اظهار داشت: دانش‎آموزانی که امروز به مناطق عملیاتی اعزام شدند جنگ را درک نکردند بلکه فقط از فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت شنیده‎اند، راهیان نور لمس واقعیت‎ها از لسان راویان دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه دانش‎آموزان در اردوهای راهیان نور درس معرفت می‎آموزند، تصریح کرد: اگر دوره‎های مختلف اعزام دانش‎آموزی را با یکدیگر مقایسه کنیم درمی‎یابیم که هر سال از نظر کیفی و کمی در رتبه‎ای بالاتر قرار می‎گیرند.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با بیان اینکه حرکت ارزشمند اردوهای راهیان نور حرکت تعاملی آموزش و پرورش و سپاه است، یادآور شد: شرایط خوبی برای اعزام دانش‎آموزان فراهم شده تا شاهد اثرگذاری این رخداد فرهنگی باشیم.

راهیان نور ابزاری فرهنگی برای مقابله با نقشه‎های دشمن است

پایین‎محلی یکی از مهمترین دستاوردهای راهیان نور را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برشمرد و بیان داشت: این فرهنگ کمک می‎کند تا جوانان و نوجوانان در مواقع خطر که ارزش‎ها مورد هجمه دشمن قرار می‎گیرند به شایستگی به دفاع برخیزند.

وی حفظ و صیانت از ارزش‎های دینی را یک اولویت مهم خواند و گفت: فرهنگ منحط عرب نباید در جامعه اسلامی رسوخ پیدا کند که راهیان نور ابزاری فرهنگی برای مقابله با نقشه‎های دشمن است.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان افزود: دشمن در جایی که وحدت، حضور یکپارچه مردم و اطاعت از رهبری است درصدد دشمنی برمی‎آید اما هوشیاری و بصیرت مردم و جوانان بارها فتنه‎ها را نقش بر آب کرده است.

پایین‎محلی با بیان اینکه دفاع از سنگر فرهنگی باید جدی گرفته شود، اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا جلوی مسائل ضدفرهنگی سد و منویات مقام معظم رهبری در جامعه اسلامی جاری و ساری شود./فارس

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه