اعلان برائت از مشرکین در جبهه مجازی

زرین نامه: امام خمینی رحمة الله علیه در بیانیه برائت از مشرکین خطاب به حجاج بیت الله الحرام تصریح کردند:

به گزارش زرین نامه به نقل از مقتدر مظلوم؛ ما باید با فریادها و دعوتها و تظلم ها و افشاگری ها و اجتماعات زنده و کوبنده در مجمع مسلمین در مکه مکرمه، بتها را بشکنیم و شیاطین را که در رأس آنها شیطان بزرگ است رمی کنیم و طرد نماییم تا حجِّ خلیل اللّه و حبیب اللّه و ولی اللّه ـ مهدی عزیز ـ را بجا آورده باشیم والا در حق ما گفته می شود: «ما اَکْثَرَ الضّجیجُ وَ اَقَلَّ الْحَجیج» ؛

مفهوم برائت از نظر امام (ره) این بوده است : «توطئه های جهانخواران راست وچپ،به ویژه آمریکای چپاولگر و متجاوز و اسرائیل جنایتکار را به گوش جهانیان رساندن و یا با برشماریِ جنایات این جانیان، از جهانیان استمداد جستن و برای قطع ایادی آنان و اصلاح حال مسلمانان به خدا ملتجی شدن.»

ما افسران جنگ نرم که در جبهه فضای مجازی فعالیت می کنیم ، بر خود واجب می دانیم که در این سنگر ، تنفر خود را نسبت به شیاطین بزرگ و مشرکین جهان به ویژه آمریکا و اسرائیل اعلام کنیم و از آنها بیزاری و دوری جوییم .

به گفته مقام معظم رهبری ؛ يك روزى فقط ملت ايران بود كه بيدار شده بود و شعار «مرگ بر آمريكا» ميداد؛ امروز در سرتاسر جهان - دنياى اسلام، در هر جایی که تظاهراتی برپا می شود ، مردم علیه این مشرکین و جنایتکاران شعار می دهند و پرچمشان را به آتش می کشند.

با بیداری اسلامی در منطقه و احساس خطر مشرکین و جنایتکاران در مورد این مسئله که باعث شده است تا در میان مسلمانان به هر شیوه ی ممکن، تفرقه ایجاد کنند ؛ ما طرفداران حزب الله از هر طریق ممکن ، با این نوع تفرقه ها با استفاده از ابزار : برائت ، ایمان ، توكّل ، بصیرت و تدبیر مقابله می کنیم و تا آخر ایستاده ایم . . .

در این برائت نیز ما باید ابتدا، در میان خود اتحادی عظیم داشته باشیم و با اتحاد خود به مقابله با مشرکین بپردازیم . . .

همچنین ترور ناجوانمردانه دانشمندان هسته ای را که به دستور لانه شیطانی جهان ، یعنی آمریکا و دیگر جنایتکاران همدست او بوده است را محکوم می کنیم.

ما در سایه ی عنایات و توجهات امام زمان عجل الله و با توجه به دستورات ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای در این مسیر استوار هستیم تا زمینه ظهور آخرین منجی عالم بشریت را فراهم سازیم.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه