چهره ی زشت برفتان با زباله های حریم رودخانه +تصاویر

زرین نامه: روستای زیبا و سرسبز برفتان به سبب حجم زیاد زباله در حریم رودخانه ورودی روستا گریبانگیر بوی تعفن و زشتی ناشی از زباله ها شده که این امر نارضایتی اهالی این روستا را به دنبال داشته است.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ روستای سرسبز و زیبای برفتان حدوداً در 5 کیلومتری شهرعلی آباد کتول و فاضل آباد قرار دارد. برای ورود به این روستای زیبا باید از جاده ای که در حریم مزارع کشاورزی قرار دارد.

کمی که جلوتر و نزدیک ورودی این روستای زیبا رودخانه ای زیبا وجود دارد که بعضی حیوانات آبزی نظیر لاک پشت ها نیز در آن زندگی می کنند که متاسفانه مدت ها این زیبایی به سبب وجود زباله ها در آن، علاوه بر ایجاد بوی تعفن موجب نازیباشدن چهره این روستا در ورودی آن شده است.

متاسفانه به دلیل قرار گرفتن این چهره ی نا زیبا در ورودی روستای برفتان منجربه نارضایتی بسیاری از اهالی و مهمانان روستا شده است که در تماس با پایگاه خبری تحلیلی زرین نامه خواستار پیگیری جدی این مسئله از سوی مسئولین شده اند.

یکی از بانوان این روستا در گفتگو با خبرنگار ما گفت: متاسفانه به سبب آلودگی و بوی تعفن زیاد این رودخانه، همیشه با همسرم با سرعت زیاد از این مسیر عبور می کنیم تا بوی آن را کمتر احساس کنیم.

مرد جوان دیگری از اهالی این روستا نیز بیان داشت: چند روز گذشته دوستانم را از شهری دیگر دعوت کرده بودم و درحال پیاده روی از این مسیر بودیم که به سبب چهره ی نامتعارف و زشت این مکان و مغایرت با تعریف هایم در مورد روستا خجالت زده شده ام.

شخص دیگری نیز در این رابطه گفت: متاسفانه این رودخانه در خیابان اصلی روستا قرار دارد و روزانه افراد زیادی از این مسیر عبور و مرور میکنند که منجربه نارضایتی همگان شده است.

شخص دیگری از مردم این روستانیز افزود: چنین ورودی زشتی در ابتدای روستا شایسته امام زاده این روستا با زائران زیاد آن نیست و از مسئولین ذیربط درخواست چاره اندیشی در این زمینه داریم.

تصاویر زیر مربوط به رودخانه ورودی روستای برفتان است

 

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه