پایان اجرای طرح هادی زرین گل با اعتبار 1800000000 ریال

زرین نامه؛ رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان علی اباد کتول از پایان اجرای پروژه های طرح هادی در روستای زرین گل با صرف اعتبار 1800 میلیون ریال خبر داد.

علی باباکردی در گفتگو با خبرنگار زرین نامه با اشاره به آغاز این طرح در سال 1389 با اعتبار 1800 میلیون ریال بیان داشت: بنیاد مسکن روستای شهرستان علی آباد کتول در راستای سیاست های این بنیاد با هدف حفظ هویت بومی روستاها اقدام به ساماندهی و بهسازی معابر، مرکز محله، نهرها، چشمه ها و جداره سازی روستای زرین گل کرده است.

وی با اشاره بهره برداری این پروژه در سال 1390 و معرفی این روستای زرین گل به مرکز استان به عنوان روستای شاخص اجرای پروژه های طرح هادی علی آبادکتول تشریح کرد: اجرای جداره سازی با مساحتی در حدود یک هزار و 110 مترمربع، سنگفرش معابر به مساحت 2 هزار و 785 متر مربع، اجرای کانیو باقلوه سنگ در مساحت 238 مترمربع، قرنیز سنگی پای دیوار به مساحت 452 متر مربع در قالب طرح هادی در روستای زرین گل به بهره برداری رسیده است.

باباکردی افزود: اجرای پوشش آجری روی دیوارها به متراژ 325 مترمربع و دیوارسنگی به میزان 158 مترمربع نیز با مساعدت و مشارکت اهالی روستا، دهیاری و شورای اسلامی روستای زرین گل انجام شده است.

برای دیدن گزارش تصویری از اجرای پروژه طرح هادی در روستای زرین گل اینجا کلیک کنید.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه