۴ خرابکار در مرزهای شرق کشور به هلاکت رسیدند

زرین نامه: معاون عملیات فرماندهی مرزبانی ناجا گفت: ۴فرد شرور که قصد اقدامات خرابکارانه در داخل کشور را داشتند در نقطه صفر مرزی به هلاکت رسیدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زرین نامه؛ سرهنگ حبیب اله مردان پور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، ضمن اشاره به هلاکت ۴ خرابکار در مرزهای شرق کشور در تشریح جزئیات این حادثه اظهار داشت: در راستای جلوگیری از فعالیت گروهکهای تروریستی در مرزهای کشور عملیات فرماندهی مرزبانی اقدامات اطلاعاتی خود را بیشتر کرده است.

معاون عملیات فرماندهی مرزبانی ناجا ادامه داد : در این خصوص مرزبانان شرق کشورمان در منطقه ميرجاوه عده ای از اشرار مسلح را که قصد ورود به خاک کشور و انجام عملیات‌های خرابکارانه را داشتند شناسایی و به محض ورود به منطقه امنیتی در مرز کشورمان با آنان درگیر شدند.

سرهنگ مردان پور افزود: ماموران با آتش پر حجم خود در این درگیری موفق شدند ۴ نفر از افراد شرور مسلح را به هلاکت رسانده و ۳ تن دیگر آنان را نیز زخمی کنند.

این مقام مسئول مرزبانی کشور خاطر نشان کرد: طرح‌های ویژه برخورد با اشرار و گروهک‌های تروریستی در مرزهای کشور افزایش خواهد یافت و مرزبانان همواره برای پاسداری از میهن اسلامی با تمام توان خود تلاش می‌کنند./باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه