فرهنگ سازی و توجه به مسایل اقتصادی لازمه ی افزایش جمعیت

زرین نامه: استاد حوزه علمیه شهیده بنت الهدی شهرستان علی آباد کتول گفت: فرهنگ سازی و توجه به مسایل اقتصادی دو عامل مهم در افزایش جمعیت است.

صغری کمشه کمر در حاشیه کارگاه ازدیاد جمعیت شهرستان علی آباد کتول در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی زرین نامه بیان کرد: کاهش جمعیت و افزایش سن موجب پیری جامعه و ایجاد مشکلات در ابعاد مختلف می شود.


وی اظهار کرد:ضعف اقتصاد و رفاه طلبی از عوامل افزایش سن ازدواج می باشد و باید با فرهنگ سازی و توسعه اقتصاد،امنیت و رفاه کشور به روند افزایش جمعیت کمک کنیم.


کمشه کمر به توصیه اسلام به ازدیاد نسل مسلمانان تصریح کرد: با عمل به توصیه های اسلام در خصوص ازدیاد نسل از فرهنگ مخرب غربی دوری کند.


وی افزود: اشتغال زنان در بیرون از خانه و فرهنگ سازی فرزند کمتر زندگی بهتر از علل دیگر کاهش فرزند آوری است.


این استاد حوزه در پایان در خصوص برگزاری آموزش های خاطر نشان کرد: این آموزش ها در صورت همکاری طلاب، بسیج، آموزش و پرورش، بهداشت و سرمایه گذاری دولت می تواند تلنگری مثبت در جهت ازدیاد نسل کشور باشد.


به گزارش زرین نامه؛ این کارگاه آموزشی با حضور بانوان جوان و به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت فاطمه و همکاری امور بانوان فرمانداری و کمیته امداد امام خمینی (ره)به مدت دو روز برگزار شد.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه