بیایید با هم کربلا را بسازیم / ساخت درب حرم جواد الائمه سهم گلستانی ها

زرین نامه: همه گلستانی ها می توانند به اندازه وسع ، توان و همت خود در بازسازی عتبات عالیات شریک شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زرین نامه؛ ستاد باز سازی عتبات عالیات استان گلستان با مسئولیت حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا قندهاری چند ماهی است فعالیت ها و برنامه های خود را در سطح استان آغاز کرده و ستادهای شهرستانی آن هم راه اندازی شده است.

مدتی پیش اولین گروه تخصصی و فنی از استان گلستان به شهر نجف اشرف اعزام شدند و مدتی را در پروژه ساخت صحن حضرت فاطمه(س) جنب بارگاه امام علی (ع) مشغول به فعالیت بودند.

دومین گروه تخصصی و فنی از استان گلستان به تعداد 30 نفر شامل کاشی کار، جوشکار، سنگ کار، بنا و تعدادی کارگر ساده بوده اند که خودشان اعلام آمادگی کرده و بسیار ذوق و شوق دارند تا در جهت بازسازی عتبات عالیات همکاری نمایند، روز شنبه 18 آبان به شهر نجف اشرف اعزام می شوند که ماموریت این گروه هم مشارکت در ساخت صحن حضرت فاطمه(س) جنب بارگاه امام علی (ع) می باشد.

اقدام مهم و قابل توجه دیگر در این زمینه ، واگذاری ماموریت ساخت درب حرم حضرت امام جواد (ع) ( باب الحوائج ) به استان گلستان است که مقدمات لازم برای شروع بکار فراهم شده و قرار است کارگاهی بدین منظور در مجموعه امامزاده عبدالله گرگان ایجاد گردد که از همین محرم کار خود را شروع نماید.

پروژه های دیگری نظیر مشارکت در ساخت بیمارستانی در کربلای معلی و ... هم مورد نظر برای برنامه های آتی ستاد است.

لذا با توجه به این که ستاد باز سازی عتبات عالیات به صورت 100% با کمک های مردمی و از محل نذورات و هدایای آنان فعالیت می کند نیاز است تا همه هم استانی های عزیز در این امر خیر به اندازه وسع ، توان و همت خود مشارکت کنند.

برای مشارکت هم استانی های عزیز در زمینه بازسازی عتبات عالیات ، شماره حساب های ذیل که هگی بنام " ستاد ستادباز سازی عتبات عالیات استان گلستان " است به حضور معرفی می گردد:

1. شماره حساب نزد بانک ملی 0109278475004

2. شماره حساب نزد بانک ملت 3310013374

3. شماره حساب نزد بانک سپه 310089

که می توانند وجوه مورد نظر خود را واریز نمایند./گلستان ما

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه