گاف بزرگ یک خبرگزاری در درج یک خبر مهم + سند

shabestan.jpg - 32.18 کیلو بایتزرین نامه: یک خبرگزاری در درج یک خبر مهم از استاندار گلستان ، اشتباهی بزرگ انجام داده که در جای خود جالب توجه است.

به گزارش زرین نامه؛ صبح امروز ( 16 آبان 1392) جلسه شورای برنامه‎ریزی استانداری گلستان در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد .
این جلسه که با حضور حسن صادقلو استاندار جدید گلستان برگزار شد مدیران کل و معاونان آنها به ارائه گزارش پرداخته و استاندار نیز در این جلسه به ایراد سخن و بیان مطالبی پرداخت.

در این جلسه خبرنگاران رسانه‎های مختلف در تلاش برای پوشش مناسب این جلسه مهم بوده و سعی کردند اخبار خود را دقیق ، به ‎موقع و مناسب بر روی خروجی‎های خود قرار دهند.

اما در این بین خبرگزاری شبستان، اشتباهی فاحش در درج یک خبر مهم از استاندار گلستان مرتکب شده است.

خبرگزاری شبستان در درج یک خبر از جلسه مذکور با تیتر " مشخص شدن سند جامع در هر حوزه و معرفی شاخصه ها وظیفه مدیران است " که این مطلب را "حسن صادقلو " استاندار جدید گلستان بیان کرده ، برای عکس خبر ، تصویر " جواد قناعت " استاندار پیشین و زحمت‎کش این استان که این روزها در راه بازگشت از سفر معنوی مکه مکرمه قرار دارد را استفاده کرده است.

 


خبر مذکور تا ساعت 23 که این مطلب منتشر می شود ، هنوز اصلاح نشده است .
این اشتباه شاید نشان از کم‎ توجهی مسئولان این رسانه در استان داشته باشد ! و شاید هم به نوعی پیام دلتنگی برای حاج آقا قناعت باشد!/گلستان ما

shabestan.jpg - 32.18 کیلو بایت

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه