پروژه کمربندی علی آبادکتول تکمیل و استاندارد می شود!

زرین نامه: بعد از وقوع تصادفات چند روز اخیر و مرگ چندین تن از هموطنان در کمربندی علی آبادکتول، نماینده مردم این شهرستان از رییس جمهور و معاونین راه و شهرسازی خواستار اصلاح کمربندی علی آباد کتول شد.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ پس از وقوع تصادفات چند روز اخیر در کمربندی علی آبادکتول و مجروح و کشته شدن چند تن از هموطنان، رحمت اله نوروزی نماینده مردم علی آبادکتول و بخش کمالان در مجلس شورای اسلامی جلسه ای را با حضور معاونین وزیر راه و شهرسازی، مهندس محفوظی(معاون پارلمانی و عمرانی)دکترنوری زادی و دکتر میرشفیع دیگر معاونین وزیر، مهندس رستمی و مهندس شاهینی مدیرکل و معاون ادراه راه و شهرسازی استان گلستان در ساختمان این وزارتخانه تشکیل داد.

ANE157.jpg - 28.38 کیلو بایت

در این جلسه مقرر شد، هر چه سریعتر پیمانکاران این طرح جهت تکمیل این پروژه و پل تقاطع خیابان مزرعه کتول و کمربندی مشخص و عملیات اجرایی آن آغاز شود.

همچنین نوروزی در این جلسه با اشاره به گفتگوی خود با دکتر حسن روحانی رییس جمهور کشور در حاشیه جلسه رای اعتماد به 3 وزیر پیشنهادی دولت در هفته گذشته، قول مساعد ایشان مبنی بر پیگیری حل مشکلات و موانع بازگشایی جاده علی آباد کتول به شاهرود گفت: از وزیر راه و مدیران استانی راه و شهرسازی و استانداری گلستان می خواهم هرچه سریعتر عملیات نهایی این پروژه را هم اجرایی کنند.

لازم به ذکر است، نوروزی قبلا نیز جلساتی در خصوص تصحیح ایرادات و رفع نواقص کمربندی علی آبادکتول با دولت برگزار کرده بود، اما مشکل رفع نواقص این جاده از سوی دولت تا کنون با بی مهری مواجه بوده است.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه