اعطاي گواهي اشتهار به كيفيت چهار ستاره به خدمات پس از فروش ايران خودرو

زرین نامه: شرکت تهیه و توزیع قطعات و لوازم یدکی ایران خودرو –ايساكو- در نخستين حضور خود در ارزيابي هاي سازمان ملي استاندارد و انجمن كيفيت ايران، موفق به دريافت گواهي اشتهار به كيفيت چهار ستاره شد. اين در حالي است كه اين شركت تنها چهار امتياز تا رسيدن به حدنصاب دريافت تنديس برنزين كيفيت فاصله داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زرین نامه؛ علي نمكين، مديرعامل ايساكو در اين خصوص اظهار كرد: شركت ايساكو كه كسب رتبه اول خدمات پس از فروش و بالاترين امتياز در ميان شركت‌هاي عرضه كننده خدمات طي سه دوره متوالي را در كارنامه خود دارد، همسو با ديگر بخش هاي گروه صنعتي ايران خودرو در جايزه ملي كيفيت ايران حضور يافت و موفق به دريافت تقديرنامه اشتهار به كيفيت چهارستاره شد.

وي افزود: اين در حالي است كه به لحاظ امتياز كسب شده در فرآيند جايزه ملي كيفيت ايران، ايساكو در بين سه شركت برتر در كل مدت ادوار و سال‌هاي برگزاري، جايزه INQA را دريافت كرده است.

مدير عامل ايساكو تشريح كرد: جايزه ملي كيفيت ايران بر اساس نتايج ارزيابي عملكرد سازمان‌ها، در رابطه با طراحى، توليد و عرضه محصول و ارائه خدمت و با توجه به معيارهاي مدل اعطا مي‌شود. اين جايزه شامل سطوح مختلفي است كه براي تعيين آن‌ها ارزيابي همه جانبه و كاملي از فعاليت‌هاي عملياتي و كيفي سازمان در ارتباط با محصول انجام مي‌شود.

نمكين ادامه داد: معيار ارزيابي سازمان‌ها در جايزه ملي كيفيت ايران با تاكيد بر مديريت كيفيت محصول (كالا و خدمات) بر مفاهيم بنيادين استوار است.

وي در پايان گفت: در اين ارزيابي‌، براي متقاضياني كه با مديريت خوب به پيشرفت‌هايي در جهت اشتهار به كيفيت در محصول خود نايل شده‌اند، «تقديرنامه اشتهار» اعطاء مي‌شود كه افزايش ستاره آن مبين سطح بالاتر امتيازات است و خوشبختانه شركت ايساكو در اين دوره از ارزيابي‌ها موفق به اخذ گواهي‌نامه اشتهار با چهار ستاره شد كه بالاترين امتياز در سطح اشتهار محسوب مي‌شود./ايكوپرس