انقلاب امام حسین (ع) مدل اساسی نجات بشریت است

زرین نامه: استاندار گلستان گفت: انقلاب امام حسین (ع) مدل اساسی نجات بشر و امری مستمر برای معرفی راه حق و باطل در جامعه ی جهانی است.

به گزارش خبرنگار زرین نامه، حسن صادقلو در جمع عزاداران تاسوعای حسینی شهر مزرعه ی کتول امام حسین (ع) را چراغی روشن بر تاریکی جامعه دانست و بیان کرد: قیام عاشورا جامعه ی جهانی را به یک مدل عدالتمند راهنمایی می کند که هر فهمی غیر از این مدل نشانه ی عدم درک عاشورای امام حسین (ع) است.

لازمه ی لبیک به امام حسین (ع) کسب معرفت حسینی است

وی اظهار کرد: لازمه ی لبیک به امام حسین (ع) کسب معرفت حسینی و عمل به آن است.

صادقلو در بخشی از سخنان خود با تقسیم دشمنان امام حسین (ع) به سه دسته تشریح کرد: گروه اول آن هایی که جسم امام حسین (ع) و یارانش را کشتند، گروه دوم آن هایی که سعی در حذف آثار ایشان داشتند و گروه سوم افرادی که به دنبال مخدوش کردن چهره ی امام حسین (ع) بودند.

جریان دشمنان در عاشورا جنایتی منحصر به فرد است

استاندار گلستان جریان دشمنان امام حسین (ع) در عاشورا را جنایتی منحصر دانست و افزود: اگر بشریت در داستان جنایت به دنبال یک واقعه باشد، در کربلا با بیش از 21 جنایت، امری انحصاری در جنایت اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به اهمیت دشمن شناسی در قیام عاشورای امام حسین (ع) اذعان کرد: اکتفا به جسم امام حسین (ع) در دشمن شناسی قیام عاشورا نشانه ی عدم شناخت و درک صحیح ما از امام حسین (ع) است.

گریه بر امام حسین (ع) دارای اصالت است

صادقلو در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص اشک بر امام حسین (ع) خاطر نشان کرد: گریه ما بر امام حسین (ع) دارای اصالت و نمک واقعه ی عاشورا است که باید حفظ شود.

وی با تاکید بر اینکه نباید برای هدف مقدس از سلاح نامقدس استفاده کنیم، خاطر نشان کرد: مداحان در گریاندن مردم برای امام حسین (ع) در حفظ تاریخ و عدم تحریف واقعه عاشورا مراقبت کنند.

مبارزه با ظلم مبنای قیام امام حسین (ع) است

استاندار گلستان با اشاره به لزوم گسترش فرهنگ عاشورایی در جهان گفت: سید حسن نصرالله نیز یکی از افرادی است که با استفاده از فرهنگ امام حسین (ع) و عاشورا در مقابل دشمن ایستاد.

صادقلو در پایان با بیان اینکه امام حسین (ع) هیچ گاه از دشمن تقاضا نکرد، گفت: مبنای قیام امام حسین (ع) مبارزه با ظلم، خواری، کفر و احیای دین بود که باید در انتقال این اصول به نسل بعد درست عمل کنیم.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه