فرهنگ عاشورایی درس سعادتمندی بشر است

زرین نامه: نماینده علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی گفت: فرهنگ و پیام عاشورا درس بزرگ امام حسین (ع) به مردم جهان برای کسب سعادت واقعی است.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ رحمت الله نوروزی روز سه شنبه 21 آبان ماه در جلسه شورای اداری شهرستان علی آباد کتول با بیان اینکه عاشورا مهمترین و ماندگار ترین واقعه تاریخ اسلام است، اظهار کرد: مردم با تاسی از فرهنگ عاشورای امام حسین (ع) و حضور فعال در مراسمات ملی – مذهبی پيوند ناگسستني با آرمان هاي امام و مقام معظم رهبري بسته و مشت محکمي بر دهان زور گويان عالم زدند.

وی با تشریح مسائل مهم سیاسی و اقتصادی کشور از مسئولان شهرستان خواست تا برای حل مشکلات اداره ی خود را بطور مستمر از طریق مراجعه ی حضوری و یا تماس تلفنی با وی، پیگیری کنند.

نوروزی همچنین از روند پیگیری مصوبه ی دولت در خصوص تبدیل دانشکده ی فنی شهرستان علی آباد کتول به دانشگاه صنعتی خبر داد و افزود: پیرامون این مسئله در دولت قبلی از مسئولان درخواست و اقداماتی انجام شد و به دنبال آن از مسئولان دولت فعلی به جد پیگیر افتتاح دانشگاه صنعتی در این شهرستان بوده ام تا به نتیجه رسیدیم.

وی با اشاره به اختصاص ساختمان سابق بیمارستان قائم علی آبادکتول به تاسیس دانشگاه صعنتی این شهرستان تصریح کرد: بر اساس هماهنگی با مسئولین دانشگاه علوم پزشکی گلستان، ساختمان سابق بیمارستان قائم بمدت 5 سال برای راه اندازی دانشگاه صنعتی علی آبادکتول در اختیار وزارت علوم قرار می گیرد.

نوروزی خاطر نشان کرد: برای تعمیرات و تامین فضای داخلی این مجتمع، 200 میلیون تومان اعتبار نیاز است.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه