رسالت امروز ملت ايران تمدن سازي اسلامي است

زرین نامه: عضو هیئت تحریریه مقالات سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به رسالت امروز انقلاب اسلامی ایران در تمدن سازی اسلامی گفت: امروز باید انقلاب اسلامی ایران در جهت استقرار تمدن اسلامی در جهان حرکت کند.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ علی مراد زاده در نشست بصیرتی مردمی با موضوع سبک زندگی در مسجد جامع شهرستان علی آباد کتول با بیان اینکه ایران اسلامی بعد از انقلاب و پایه گذاری انقلاب اسلامی در سومین مرحله کشوری اسلامی بنا کرد، اظهار داشت: مرحله چهارم انقلاب اسلامی ایران ایجاد تمدن اسلامی در جهان است.

وی با تاکید بر اهمیت برنامه ریزی دقیق در ایجاد تمدن اسلاتمی تصریح کرد: ایجاد تمدن اسلامی کار دولت و حکومت نیست بلکه همه ی افراد جامعه در ساخت آن مسئول هستند.

مردا زاده تمدن را دارای دو جنبه سخت افزاری و نرم افزاری دانست و افزود: جنبه سخت افزاری تمدن را پیشرفت علمی و سیاسی و جنبه ی نرم افزاری را فرهنگ سازی و سبک زندگی تشکیل می دهد.

این تحلیل گر سیاسی خاطر نشان کرد: سبک زندگی یعنی شیوه زندگی انسان ها که براساس باورهای انتقالی یا داشته های وی می باشد.

مرادزاده در پایان با اشاره به اثرگذاری صداو سیما بر سبک زندگی در خصوص خطر ماهوره ها در تغییر نامحسوس سبک زندگی اسلامی گفت: دشمن به گونه ای کاملا نامحسوس فرهنگ ضد اسلامی خود را به نوجوانان و جوانان ما انتقال می دهد.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه