اجتماع حماسی بسیجیان گلستان در روز 5 آذر برگزار می شود

زرین نامه: سردار بابايي گفت: اجتماع حماسی بسیجیان در هفته بسيج در سطح استان در روز 5 آذر برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زرین نامه؛ سردار محمدحسین بابایی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان ، در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با هفته بسیج بیش از یک هزار و 200 برنامه در 14 شهرستان استان در این هفته با شعار "بسیج، پیشتاز حماسه و خدمت" اجرا می شود.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در ادامه افزود :بیش از 500 عنوان مراسم متنوع در راستای بزرگداشت هفته بسیج در استان گلستان برگزار خواهد شد.

وی با تاکید براین موضوع که اجتماع حماسی بسیجیان در سطح استان در روز 5 آذربرگزار خواهد شد، گفت: امسال در هفته بسیج بیمارستان صحرایی جهت خدمت به محرومان در شهرستان مراوه تپه و مناطق اطراف آن احداث می شود.

فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: این بیمارستان توسط بسیج جامعه پزشکی و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی وبه کارگیری پزشکان و مراکز درمانی شهرهای شرق استان گلستان که در تخصص های مختلف فعالیت دارند به مردم آنجا ارائه خدمات ارائه خواهند کرد.

بابایی در ادامه با اشاره به تولید و پخش بیش از 300 دقیقه برنامه تلویزیونی با موضوعات اقتصاد مقاومتی، سبک زندگی اسلامی، بسیج و بیداری اسلامی و امر به معروف و نهی از منکر،تصریح کرد: امسال در هفته بسیج بیش از 20 نمایشگاه فرهنگی هنری و 50 مسابقه فرهنگی با موضوعات متنوع در سطح استان برگزار می شود.

وی با تاکید براین که یک روز قبل از هفته بسیج در 9 استان کشور از جمله استان گلستان رزمایش گردان های بیت المقدس برگزار می شود افزود: بعد از اتمام هفته بسیج رزمایش سراسری گردان های بیت المقدس و کوثر بسیج استان در شهرستان های استان برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان ضمن گرامیداشت واقعه پنج آذر در استان گلستان گفت: برنامه‎ای برای بزرگداشت این روز پیش‎بینی شده که مقدمات آن با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان انجام شده است نباید این واقعه تحت‎الشعاع قرار بگیرد لذا بنا داریم تا این مهم را در برنامه‎های هفته بسیج برجسته کنیم و رسانه ها به سهم خود با قلم زدن در خصوص 5 آذر می توانند رسالت خود را در این زمینه انجام دهند./گلستان ما

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه