اسرائیل تلاش دارد با حملات مردم فلسطین را به وحشت بیاندازد

زرین نامه: دفتر هماهنگی جنبش عدم تعهد طی بیانیه‌ای با محکوم کردن حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه اعلام کرد: اسرائیل تلاش دارد با این حملات و زورگویی مردم فلسطین را به وحشت بیاندازد.

دفتر هماهنگی جنبش عدم تعهد طی بیانیه‌ای اعلام کرد اسرائیل اشغالگر بار دیگر اقدامات نظامی خود علیه مردم فلسطین و به خصوص نوار غزه را تشدید بخشیده است.
جنبش عدم تعهد در ادامه این بیانیه افزود: دور جدید خشونت‌ها شامل کشتارها و پرتاب ده‌ها موشک و حملات موشکی علیه شهروندان غیرنطامی در غزه است که به کشته شدن بسیاری از فلسطینیان از جمله زنان و کودکان منتهی شده است.
بر اساس این بیانیه، اوضاع در بقیه مناطق فلسطین اشغالی شامل شرق بیت‌المقدس نیز در پی زورگویی‌های اسرائیل رو به وخاومت بوده و اسرائیل تلاش دارد با این اقدامات مردم فلسطین را به ارعاب و وحشت بیاندازد.
دفتر هماهنگی جنبش عدم تعهد قاطعانه حملات اخیر نظامی اسرائیل علیه مردم فلسطین را محکوم کرده و اعلام کرد خشونت‌ها توسط اسرائیل و پناه بردن این رژیم به استفاده از زور علیه مردم بی دفاع ضرورت توجه جامعه بین‌الملل را نشان داده و همچنین بر اقدام قاطع شورای امنیت سازمان ملل که مسئول حفظ صلح و امنیت در جهان است تاکید می‌کند.

فارس

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه