راشد یزدی نقل قول منتسب به وی در سایت هاشمی درباره رهبری را تکذیب کرد + عکس

حجت الاسلام راشد یزدی درباره نقل قولش در سایت هاشمی رفسنجانی تحت عنوان "دعای رهبری برای سلامتی هاشمی" واکنش نشان داد .

به گزارش زرین نامه؛ سایت هاشمی رفسنجانی از چندی قبل بر روی نقل قولی از حجت الاسلام راشد یزدی مانور خاصی داده که ایشان از مقام معظم رهبری شنیده اند که فرمودند : « از خدا خواسته ام که اگر بناست برای هاشمی اتفاقی بیفتد، سراغ من بیاید . »

همچنین در ادامه مطلب این سایت عنوان شده است ، آیت الله هاشمی رفسنجانی با اشاره به نقل قول آقای راشد یزدی از مقام معظم رهبری با مضمون " از خدا خواسته ام که اگر بناست برای هاشمی اتفاقی بیفتد ، سراغ من بیاید " تاکید کرد : من هم واقعاً در مورد ایشان این گونه هستم . همین الان اگر زمانی ایشان زیر این آسمان نباشند ، من خیلی تنها هستم . یعنی انس ، همکاری و رفاقت ما این قدر بالا است . برای خدا با هم رفیق بودیم و هستیم . دوستی ما مصداق « اخوت فی الله » است .

در همین زمینه حجت الاسلام محمد راشد یزدی در گفتگویی نسبت به این موضوع واکنش نشان داد .

راشد یزدی در خصوص این نقل قول ، گفت : 20 سال پیش حضرت آقا فرمودند ، هر موقع بخواهم برای انقلاب اسلامی دعا کنم ، اول برای آقای هاشمی دعا می کنم .

وی خاطر نشان کرد : آنچه از آقا شنیده ام این است که فرمودند من هر وقت خواسته باشم برای انقلاب اسلامی دعا کنم اول برای آقای هاشمی دعا می کنم.

راشد یزدی یادآور شد : آن چرا که حضرت آقا گفتند این است و غیر از این بنده چیزی را از مقام معظم رهبری راجع به کسی نشنیدم ./صبح طوس 

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه