برگزاری چهارمین گردهمايي ارتقاء ايمني ادوات و وسايل نقليه كشاورزي در گرگان

زرین نامه: چهارمین گردهمايي ارتقاء ايمني ادوات و وسايل نقليه كشاورزي در راستاي نهادينه كردن فرهنگ احترام به قوانين راهنمايي و رانندگي، توسط سازمان حمل و نقل و پايانه هاي استان گلستان، با حضور مسئولین سازمان جهاد كشاورزي و همكاري پليس راه استان، دهياري روستاي محمد آباد، برخي كشاورزان و رانندگان ادوات كشاورزي این روستا در روستای محمدآباد گرگان برگزار شد.

مهدي ميقاني مديركل حمل و نقل و پايانه هاي استان گلستان در حاشیه چهارمين گردهمایی طرح ارتقاء ايمني ادوات و وسايل نقليه كشاورزي سال 92 در گفتگو با خبرنگار زرین نامه بیان کرد: این گردهمایی با هدف ارتقاء سطح آگاهي عمومي مالكان و رانندگان وسايل نقليه كشاورزي از قبیل كمباين، تراكتور، تيلر و ..... برگزار شد.

وی اظهار کرد: استان گلستان به دلیل شرايط خاص آب و هوايي، اراضي وسيع و مناسب دارای رتبه سوم كشور در توليد گندم پس از استان هاي خوزستان و فارس و به عنوان قطب كشاورزي در کشور شناخته می شود.

وسایل نقلیه کشاورزی عاملی مهم در تصادفات جاده ای

میقانی با تأكيد بر اهمیت رعايت نكات ايمني، استفاده از علایم و تجهيزات ايمني توسط مالكين و رانندگان ادوات و وسايل نقليه كشاورزي افزود: تردد تعداد زیاد ادوات و وسايل نقليه كشاورزي در محورهاي مواصلاتي استان باعث ایجاد شرايط ترافيكي خاص و كندي عبور و مرور در سطح راه ها مي شود.

مديركل حمل و نقل و پايانه هاي استان گلستان تردد وسایل نقلیه کشاورزی را یکی از دلایل مهم وقع تصادفات دانست و تصریح کرد: برگزاری برنامه ها و جلسات آموزشي در نقاط مختلف استان و ارائه مطالب آموزشي به مالكان و رانندگان اداوات كشاورزي، توزيع اقلام و تجهيزات ايمني نظير، برچسب شبرنگ، بنر، بروشور و .... بين رانندگان و مالكين ادوات كشاورزي با همكاري جهاد كشاورزي و پليس راه استان از برنامه های ما در راستای کاهش آمار تصادفات جاده ای است.

payaneh3.JPG - 30.75 کیلو بایت

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه