بسیج در امتداد جریان عاشور / بسیجیان مایه خوشحالی دوستان و یاس دشمنان هستند

زرین نامه: نماینده ولی فقیه در سپاه نینوای استان گلستان گفت: بسیج در امتداد جریان عاشورا و بسیجیان ما ادامه دهنده ی راه امام حسین (ع) در کربلا هستند.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ حجت الاسلام والمسلمین یدالله غلامی در جمع با بزرگ بسیجیان شهرستان علی آباد کتول با اشاره به ماه محرم و قیام امام حسین (ع) بیان کرد: یکی از مهم ترین عوامل شباهت نهضت ما با قیام امام حسین (ع) شعارها هستند.

وی اظهار کرد: ما نهضت انقلاب اسلامی خوود را در سال های 42 و 57 با شعارهایی از قبیل " نهضت ما حسینیه" و در کربلا ی امام حسین (ع) "حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست" آغاز کردیم که نشانه ی الگوگیری انقلاب ما از کربلا بوده است.

انقلاب ما ریشه در کربلا دارد

غلامی با بیان اینکه کار بسیجیان این زمان را ادامه ی راه انصار امام حسین (ع) دانست و تصریح کرد: هدف انقلاب ما و کربلای امام حسین (ع) امر به معروف و نهی از منکر، پیاده سازی سیره و اخلاق پیامبر اعظم (ص) در میان مردم و اصلاح امت است.

وی همچنین با اشاره به شباهت های نهضت مردم ایران در دفاع مقدس با قیام امام حسین (ع) افزود: یاران امام خمینی (ره) همانند انصار امام حسین (ع) بسیار وفادار و با بصیرت بودند که این چنین فداکاری آن ها در تاریخ جای گرفته است.

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوای استان گلستان شرط اول قیام را وجود یاران با وفا دانست و خاطر نشان کرد: تفاوت امام حسین (ع) با سایر ائمه وجود یاران باوفایی است که با از خودگذشتگی، فداکاری و رشادت کربلا را به وجود آوردند.

بصیرت، وفاداری و عمل به تکلیف 3 اصل مشترک بین بسیجیان ما و یاران امام حسین (ع)

وی با اشاره به شجاعت امام خمینی (ره) و یاران وفادار و با بصیرت ایشان اذعان داشت: امام خمینی (ره) نیز یاران با وفایی داشتند که همراه با ایشان توانستند جلوی استکبار جهانی و شاه ملعون ایستادگی کنند.

غلامی با اشاره به دو ویژگی بصیرت و عمل به تکلیف یاران امام حسین (ع)که تفکر آنها یا شهید می شویم یا پیروز، تفکر بسیجیان ما را اینگونه دانست و اظهار کرد: انس با شهادت، ولایت مداری، مطیع امر رهبری و از جان گذشتگی از ویژگی های برجسته ی بسیجیان ما بود.

کار امروز بسیجیان ما کار زینبی است

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوای استان گلستان با اشاره به خلق حماسه ی 9 دی در پاسخ به حرمت شکنان عاشورا خاطر نشان کرد: بسیج علاوه بر دفاع از کشور، در بحران های سیاسی همانند بحران سیاسی کوی دانشگاه 78 و فتنه 88، با شجاعت در دفاع از آرمان های انقلاب ایستادگی و بساط دشمنان و فتنه گران را بر می چیند.

غلامی در پایان گفت: وظیفه ی امروز بسیجیان ما همانند کار حضرت زینب (س) در دفاع از قیام عاشورا و اسلام است که باید در دفاع از انقلاب اسلامی آن را به خوبی ادامه دهند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه