کسب مقام اول اداره کل پایانه های حمل و نقل گلستان در ترویج فرهنگ نماز

زرین نامه: اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي استان گلستان از سوي استانداري به مقام برتر اهتمام در توسعه و ترويج فرهنگ اقامه نماز در بین دستگاه هاي اجرايي دست يافت.

محسن يازرلو دبير شوراي فرهنگي اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي استان در گفتگو با خبرنگار زرین نامه با اشاره به تقدیر این اداره کل از سوي استانداري بیان کرد: اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي استان گلستان بر اساس ارزيابي انجام شده توسط كارشناسان و هيئت داوران استانداري به دليل تلاش در امر اجرايی کردن نظام جامع ارزيابي، توسعه و ترويج فرهنگ اقامه نماز در سال 1391 در رديف دستگاه هاي برتر گلستان قرار گرفت.

در بخشي از اين لوح تقدير آمده است: مدير كل محترم حمل و نقل و پايانه هاي استان گلستان با عنايت به تلاش و مساعدت جنابعالي و شوراي اقامه نماز آن دستگاه در تحقق يكي از فرائض نوراني قرآن و سفارش انبياء و رهنمودهاي مقام معظم رهبري در امر اجرايي كردن نظام جامع ارزيابي، توسعه و ترويج فرهنگ اقامه نماز در سال 1391 در رديف دستگاههاي برتر استان قرار گرفته ايد، بدينوسيله از جنابعالي تقدير بعمل مي آيد.


 

مخاطبان محترم زرين نامه مي توانند مقالات، اشعار، مطالب طنز، تصاوير و هر آن چيزي که در قالب فرهنگ، هنر و اجتماع جاي مي گيرد را به آدرس  zarinnameh@yahoo.com ارسال کنند تا در سريع ترين زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان يکي از مطالب ويژه زرين نامه منتشر شود.

همچنین می توانند  سوژه های خبری و مشکلات شهرستان را جهت پیگیری از طریق ایمیل فوق یا سامانه پیامک 3000272008 با ما در میان بگذراند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه