عکاسان از لسان زیبای هنر در انتقال پیام عاشورا به نسل جوان استفاده کنند

زرین نامه: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان علی آباد کتول با اشاره به محافظت فرهنگ عاشورا از جوانان در مقابل تهاجم فرهنگی گفت: عکاسان از لسان زیبای هنر در انتقال پیام عاشورا به نسل جوان استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ حسن دیلم در افتتاحیه نمایشگاه عکس عاشورایی در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان علی آبادکتول گفت: عکس میراثی ماندگار و تداعی کننده خاطرات است.

حسن دیلم عکس را انتقال اندیشه و تفکر یک هنرمند از دریچه دوربین دانست و اظهار کرد: یک هنرمند عکاس می تواند با خلق و انعکاس رویداد و حوادث مفاهیم را به زیبایی انتقال دهد.

وی تصریح کرد: عکاسی مناسبتی نگاهی ظریفانه و هنرمندانه به محیط براساس اعتقادات و باورهای هنرمند است.

دیلم با قدردانی از هنرمندان عکاس و جوانان عاشق و شیفته به ابا اعبدا.. الحسین (ع) خاطر نشان کرد: تکیه بر ترویج فرهنگ عاشورایی و حسینی از نسل جوان ما در برابر فرهنگ غربی محافظت می کند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی علی آبادکتول از هنرمندان خواست تا با نگاه و تفکر اعتقادی و باورهای دینی و مذهبی و بهره مندی از لسان زیبا و رسای هنر پیام قیام عاشورا و امام حسین (ع) را به شایستگی به نسل جوان انتقال دهند.

به گزارش زرین نامه؛  این نمایشگاه تا 13 آذرماه روز سه شنبه در سالن مجتمع فرهنگي هنري اداره فرهنگ وارشاد اسلامی برای بازدید علاقه مندان دایر است.


مخاطبان محترم زرين نامه مي توانند مقالات، اشعار، مطالب طنز، تصاوير و هر آن چيزي که در قالب فرهنگ، هنر و اجتماع جاي مي گيرد را به آدرس zarinnameh@yahoo.com ارسال کنند تا در سريع ترين زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان يکي از مطالب ويژه زرين نامه منتشر شود.

همچنين مي توانند سوژه هاي خبري و مشکلات شهرستان را جهت پيگيري از طريق ايميل فوق يا سامانه پيامک 3000272008 با ما در ميان بگذراند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه