اظهارات خواندني پائين محلي در مراسم توديع خود

زرین نامه: مدير كل سابق آموزش و پرورش استان گلستان گفت : با وجود تغييراتي كه در سيستم آموزشي آموزش و پرورش ايجاد شد ما در ساماندهي نيرو ها و فضا هاي آموزشي جز 3 استان برتر كشور بوديم و در طول 5 سال گذشته هيچ افت تحصيلي در استان وجود نداشته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زرین نامه؛ عيسي پائين محلي مدير كل سابق اداره كل آموزش و پرورش استان گلستان در مراسم توديع خود كه صبح امروز در اداره كل اموزش و پرورش استان گلستان برگزار گرديد گفت : من هرگز در اين سالها پشت ميز مدير كل ننشستم و به مسئوليت به عنوان يك هدف نگاه نكرده و آن را به عنوان اهرم مديريتي استفاده ننموده ام .

وي در ادامه با اشاره به فشار كاري فراواني كه در آموزش و پرورش وجود دارد افزود : همه مسئولين و ادارات و نهادهاي استان بايد به آموزش و پرورش كمك كنند و اگر تعامل و همكاري نباشد اين اداره كل با مشكلات فراواني روبه رو خواهد شد .

پائين محلي با تشبيه آموزش و پرورش به هواپيمايي در حال اوج گيري كه فشار به زيادي به جلوي آن وارد مي شود ، گفت : من در اين سالهاي مديريتي هرگز به مشكلات و سختي ها پشت نكردم و در مقابل همه فشارها و مشكلات ايستادگي كردم.

وي در ادامه تصريح كرد: من آموزش و پرورش را به خاطر كارهاي تربيتي و آموزشي آن دوست دارم و آموزش و پرورش در استان ها فقط مجري سياست هاي كلان است و نه سياست گذار و اجراي خوب اين سياست ها هم سختي زيادي دارد.

پائين محلي گفت: ما سال گذشته يك ريال هم سرانه مدارس نداشتيم ولي ما هيچ اعتراضي را انجام نداديم و كسي را زير سوال نبرديم.

وي با اشاره به شرايط بسيار سخت مديريتي در آموزش و پرورش افزود : با وجود تغييراتي كه در سيستم آموزشي آموزش و پرورش ايجاد شد ما در ساماندهي نيرو ها و فضا هاي آموزشي جز 3 استان برتر كشور بوديم و در طول 5 سال گذشته هيچ افت تحصيلي در استان وجود نداشته است.

پائين محلي در ادامه تصريح كرد : خروجي كار آموزش و پرورش دانشگاه است و نتيجه كار معلمان و مديران آموزش و پرورش شهرستان ها ميزان ورود دانش آموزان به دانشگاه است . ميزان ورود دانشجويان ما در چند سال اخير از رتبه 26 در سال 87 به رتبه 9 در سال 91 ارتقاء پيدا كرده ايم.

وي با اشاره به اين نكته كه در سالهاي اخير آموزش و پرورش به كلكسيوني از كارهاي پژوهشي و كارگاهي و ورزشي تبديل شده بود ، افزود : در 5سال اخير كار هاي بي نظيري در آموزش و پرورش انجام شده و روند ما روندي رو به رشد و پيشرفت بوده است و شايد اگر 100 وزير و مدير كل هم بيايند ممكن است برخي از مشكلات آموزش و پرورش هم حل نشود.

مدير كل سابق آموزش و پرورش در پايان ضمن تشكر از نهاد هاي نظارتي ، مجمع خيرين مدرسه ساز ، سازمان نوسازي مدارس و همكاران در آموزش و پرورش خاطر نشان كرد : من خدمت در مجموعه آموزش و پرورش را بسيار ارزشمند و گرانقدر مي دانم و حاضرم حتي به عنوان نگهبان درب ورودي آموزش و پرورش خدمت كنم و هيچ كسر شاني هم براي بنده نيست./گلستان ما


مخاطبان محترم زرين نامه مي توانند مقالات، اشعار، مطالب طنز، تصاوير و هر آن چيزي که در قالب فرهنگ، هنر و اجتماع جاي مي گيرد را به آدرس zarinnameh@yahoo.com ارسال کنند تا در سريع ترين زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان يکي از مطالب ويژه زرين نامه منتشر شود.

همچنين مي توانند سوژه هاي خبري و مشکلات شهرستان را جهت پيگيري از طريق ايميل فوق يا سامانه پيامک 3000272008 با ما در ميان بگذراند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه