اسماعیل مهاجر مدیرکل محیط زیست گلستان شد

زرین نامه: اسماعیل مهاجر با حکم رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به عنوان مدیرکل محیط زیست گلستان منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زرین نامه؛ نماینده تشکل‎های زیست محیطی گلستان عصر امروز در این مراسم در تالار فخرالدین اسعد گرگانی، اظهار داشت: نهادهای مدنی به عنوان یکی از سه ضلع توسعه در جوامع بشری در کنار حاکمیت و بخش خصوصی محسوب می‎شود.

امید کابلی تصریح کرد: نهادهای مدنی به عنوان قوی‎ترین اهرم در حفظ محیط زیست در جوامع بشری محسوب می‎شوند که در این میان سازمان‎های مردم نهاد نیازمند تقویت بیش از پیش در حوزه حفاظت از محیط زیست، توانمندی کمیت و کیفیت هستند.

وی با ارائه پیشنهادی خواستار آموزش همگانی در حوزه حفظ و حراست از محیط زیست شد و افزود: آموزش زیربنای توسعه است و یک نقیصه‎ای که در محیط زیست وجود دارد انجام کارهای مقطعی بوده که اثرگذاری آن در حدی که مدنظر قرار داشته محقق نشده است.

نماینده تشکل‎های زیست محیطی گلستان بر ضرورت تقویت آموزش همگانی تأکید کرد و بیان داشت: باید آموزش فراگیر شود تا بتوانیم فعالیت‎های موثر و کارآمد داشته باشیم.

کابلی با تأکید بر اینکه حراست از منابع محیط زیست باید به عنوان یک فرهنگ مورد توجه قرار بگیرد، اظهار داشت: فرهنگ صیانت از محیط زیست باید در جامعه مورد مقبولیت قرار بگیرد و این آموزش‎ها باید از مدارس و دانش‎آموزان شروع شود.

در این مراسم الهه موسوی بیانیه‎ای را به عنوان نماینده روزنامه‎نگاران در راستای توجه به محیط زیست قرائت کرد و از دولت تدبیر و امید خواست تا به مطالبات این حوزه توجه شود.

براساس گزارش زرین نامه، محمد ممشلی، مدیرکل سابق محیط زیست گلستان با حکم رئیس این سازمان مسئولیت خود را به اسماعیل مهاجر سپرد.

گفتنی است؛ از زمان روی کار آمدن دولت تدبیر و امید یازدهم و فعالیت حسن صادقلو به عنوان استاندار گلستان 9 تغییر مدیریتی در سطح استان شامل دو مدیرکل استانی و هفت ابلاغ مسئولیت در سطح مجموعه استانداری گلستان صورت گرفته است.

تغییر مدیران اطلاعات استان، تغییر مدیر کل حفاظت محیط زیست استان، انتصاب سید رمضان حسینی به عنوان مدیرکل حوزه استاندار، علی مرگدری به سمت سرپرست معاونت برنامه‎ریزی استانداری گلستان، سید علیرضا میری به سمت مشاور استاندار در امور عمرانی و محمدتقی بسطامی به سمت رابط استاندار در امور جوانان، رضا مروتی به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان و علی‎اصغر طهماسبی به عنوان سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان از جمله این انتصابات طی چند روز گذشته در سطح استان بوده است./فارس

 


 

مخاطبان محترم زرين نامه مي توانند مقالات، اشعار، مطالب طنز، تصاوير و هر آن چيزي که در قالب فرهنگ، هنر و اجتماع جاي مي گيرد را به آدرس zarinnameh@yahoo.com ارسال کنند تا در سريع ترين زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان يکي از مطالب ويژه زرين نامه منتشر شود.

همچنين مي توانند سوژه هاي خبري و مشکلات شهرستان را جهت پيگيري از طريق ايميل فوق يا سامانه پيامک 3000272008 با ما در ميان بگذراند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه