گزینه پیشنهادی معاونت پشتیبانی و توسعه انسانی استانداری رد شد

زرین نامه: منابع موثق خبر از رد صلاحیت بسنجیده معاون پیشنهادی استاندار گلستان برای تصدی معاونت پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری گلستان خبر دادند در عین حال نام محمد مهدی ایرجی به عنوان گزینه جدی این جایگاه مد نظر است .

به گزارش زرین نامه؛ با انتصاب معاونین استانداری گلستان گویا مهندس یوسف بسنجیده نماینده دوره سوم مجلس شورای اسلامی از حوزه بندرترکمن ، کردکوی و بندرگز و مشاور امور روحانیون ستاد روحانی در استان گلستان نتوانسته تایید صلاحیت وزارت کشور را بدست اورد .

تا بحال علی اصغر طهماسبی برای تصدی معاونت سیاسی امنیتی ؛ مروتی برای معاونت عمرانی و مرگدری برای معاونت برنامه ریزی انجام شده و چهارمین معاونت که پشتیبانی و توسعه منابع انسانی می باشد و بسنجیده به وزارت کشور پیشنهاد شده بود همچنان بدون سکاندار مانده است .

از طرفی محمد مهدی ایرجی شهردار سابق گرگان ومسئول بنیاد مستضعفان منطقه گرگان و دشت ( بندگز. کردکوی. بندرترکمن. آق قلا. علی آباد کتول. وگرگان) ، مدیر آموز و پرورش شهرستان گمیشان ، شهردار اقبالیه قزوین ، سرپرست معاونت برنامه ریزی و اداری و مالی و مدیر کل اداری و مالی استانداری زنجان ، معاون فرهنگی و آموزشی اداره کل بنیاد شهید انقلاب اسلامی استان گلستان، رئیس حسابداری و معاون اداری و مالی شهرداری تهران(منطقه۱۱) ، مشاور اجرایی معاون ریاست جمهوری و ریاست سازمان انرژی اتمی ایران ، کارشناس امور بین الملل و مدیر امور اداری شرکت ساخت ایران سازمان انرژی اتمی ، جانشین مدیر عامل ومعاون عمرانی پروژه۲ شرکت نورافزار گستر سازمان انرژی اتمی ایران ، مشاور استاندار و مدیر کل امور اداری و مالی استانداری استان گلستان ، ریاست هیئت کشتی استان گلستان و بازرس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران ، شهردار سابق گرگان که در حال حاضر سمت مدیر عامل شرکت پیمان قصر سفید گلستان (هتل پارتیا ) را بر عهده دارد ، از گزینه های جدی این پست به شمار می رود .

در میان معاونین پیشنهاد و انتخاب شده تا کنون ، ایرجی عقبه اجرایی و سوابق بیشتری دارد و اگر نبود سهم خواهی قوم ترکمن برای داشتن یک معاونت قطعا ایرجی بهترین گزینه به شمار می رفت .

در عین حال استاندار گلستان شایسته سالاری را فدای منافع شخصی و گروهی نکند و اجازه ندهد سهم خواهی ها در مسیر پیشرفت استان خلل ایجاد کنند . چرا که اگر امروز به ندای سهم خواهی لبیک گفته شد در استان هفتاد و دو ملت گلستان ندای سهم خواهی از اقصی نقاط استان بلند خواهد شد پس شایسته سالاری محکم ترین جوابی است که می تواند به هر درخواست نابجایی داده شود ./گلستان ما

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه