آغاز ثبت نام سفر پیاده به مشهد مقدس

زرین نامه: ثبت نام دوازدهمین سفر پیاده کاروان پیاده روی ولایت عشق شهرستان علی آباد کتول به آستان مقدس آقا علی بن موسی الرضا المرتضی علیه السلام آغاز شد.

به گزارش زرین نامه؛ عن عبد العظيم الحسني قال: سمعت أبا جعفر الثاني (عليه السلام) يقول:

ما زار أبي (عليه السلام) أحد فأصابه أذى من مطر أو برد أو حرّ، إلاّ حرّم الله جسده على النار.[4]البحار 99 : 31 ، عن أمالي الصدوق : 654.

از عبدالعظیم حسنی نقل شد که گفت شنیدم از امام جواد(ع) که حضرت فرمودند: زیارت نمی کند پدر مرا احدی از مردم که به توسط باران یا سرما یا گرما در این راه اذیت شده است مگر اینکه خداوند متعال بدن او را بر آتش جهنم حرام می کند.

به اطلاع عاشقان اهل بیت علیهم السلام میرساند ثبت نام دوازدهمین سفر پیاده کاروان پیاده روی ولایت عشق شهرستان علی آباد کتول به آستان مقدس آقا علی بن موسی الرضا المرتضی علیه السلام آغاز شد.

خاطر نشان می شود که طبق معمول هر ساله آغاز سفر پیاده به مناسبت شهادت امام رضا علیه السلام از شهرستان علی آباد کتول می  باشد.

زمان ثبت نام: 10 تا 23 آذر در دفتر امام جمعه

زمان حرکت: 25 آذر ساعت 7 صبح از مقابل مصلی امام رضا «علیه السلام»

مدارک مورد نیاز: یک قطعه عکس بهمراه فتوکپی کارت ملی و شناسنامه

ضمناً ثبت نام اولیه و شرکت در جلسه توجیهی 23 آذر در سالن اجتماعات مصلی برای زائرینی که در این سفر معنوی به کاروان می پیوندند الزامیست.

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 6222771-0173 تماس حاصل فرمایند./ سایت ستاد نماز جمعه علی آبادکتول


مخاطبان محترم زرين نامه مي توانند مقالات، اشعار، مطالب طنز، تصاوير و هر آن چيزي که در قالب فرهنگ، هنر و اجتماع جاي مي گيرد را به آدرس zarinnameh@yahoo.com ارسال کنند تا در سريع ترين زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان يکي از مطالب ويژه زرين نامه منتشر شود.

همچنین می توانند سوژه های خبری و مشکلات شهرستان را جهت پیگیری از طریق ایمیل فوق یا سامانه پیامک 3000272008 با ما در میان بگذارند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه