منطقه کبودوال با نگاه فرهنگی – سنتی فضاسازی می شود

زرین نامه: منطقه کبودوال با نگاه فرهنگی – سنتی فضاسازی می شودزرین نامه: منطقه ی گردشگری جنگل کبودوال براساس مصوبات کمیسیون عمران، معماری و خدمات شهری شورای اسلامی شهرعلی آبادکتول، با نگاه فرهنگی – سنتی فضاسازی می شود.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ رییس شورای اسلامی شهر علی آبادکتول در جلسه ی کمیسیون عمران، معماری و خدمات شهری با حضور جمعی از هنرمندان این شهرستان بیان کرد: یکی از راهکارهای ترویج فرهنگ اصیل ایرانی استفاده از زبان هنر است.

ابوالفضل پاکدامن علی آبادکتول را شهری با قدمت و تاریخ فرهنگی اصیل دانست و اظهار کرد: باید در فضا سازی شهری و مناطق گردشگری شهرستان از فرهنگ و سنت اصیل خود استفاده کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: مسئولین باید در برنامه ریزی ها و ساخت سازه های شهری، به سهولت استفاده ی معلولین از این خدمات شهری نیز توجه کنند.

در ادامه سید محمد حسینی رییس کمیسیون عمران شورای شهر علی آباد کتول بیان کرد: نوع فضا سازی منطقه ی گردشگری جنگل کبودوال در کنار ایجاد نشاط برای شهروندان و گردشگران زمینه ساز حفظ این فرهنگ و سنت اصیل شهرستان است.

وی هنرمندان را جزو نخبگان شهرستان دانست و افزود: هنرمندان به اعضای شورای شهر در ایام مسئولیت و ماموریت و ساخت شهری زیبا یاری کنند.

در پایان جلسه مصوب شد: از طریق تعامل با سازمان های مرتبط از قبیل منابع طبیعی و آب منطقه ای، فضاسازی ها از ورودی جنگل کبودوال و با نگاه فرهنگ و سنت اصیل علی آبادکتول آغاز و در ایجاد بناها و سازه ها در این منطقه با جدیت از محیط زیست جنگلی حفاظت شود.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه