کمک رسانی کمیته امداد به محرومین بسیار با ارزش و پسندیده است

زرین نامه: نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: فعالیت امدادگران کمیته امداد امام خمینی (ره) در جهت کمک به مردم کاری خداپسندانه و بسیار با ارزش است.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ آیت الله سید عبدالهادی حسینی شاهرودی در دیدار با کارکنان کمیته امداد امام خمینی شهرستان علی آبادکتول بیان کرد: مردم شهرستان علی آبادکتول از از پتانسیل بالای اقتصادی، نجابت، تدین و ولایتمداری بالایی برخوردار هستند و باید کمک رسانی به محرومان شهرستان به گونه ی مطلوبی انجام شود.

وی با اشاره به اهمیت کمک به محرومان و نیازمندان در احادیث و روایات، کار امدادگران کمیته امداد امام خمینی(ره) را فعالیتی با ارزش دانست و اظهار کرد: امر خدمت رسانی و کمک به محرومان و نیازمندان تا قیامت تداوم دارد.

شاهرودی با بیان اینکه خداوند بشر را خلق کرد و از هر 1000 نفر، 25 نفر را نیازمند آفرید، خطاب به کارکنان کمیته امداد تاکید کرد: امداد رسانی شما به محرومین باید مانند گذشته تداوم یابد زیرا خداوند بشر را اینطور خلق کرده است.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود مسئولیت فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) را بسیار سنگین دانست و اظهار کرد: تربیت صحیح دانش آموزان و دانشجویان نوجوان و جوان بعنوان نسل آینده و سربازان امام زمان (عج)باید مود توجه مسئولین فرهنگی قرار گیرد.

شاهرودی در پایان از همه خواست تا با امکانات فعلی انقلاب و اقدامات انجام شده قبل از انقلاب، در مسیر انقلاب اسلامی قدم برداشته و همه ی سعی و تلاش خود را در این زمینه معطوف کنند.

حسین افرا مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان علی آبادکتول با تشکر از عنایات آیت الله سید عبدالهادی حسینی شاهرودی نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری نسبت به نهاد مقدس امداد امام (ره)، گفت: امدادگران این نهاد مقدس سربازان مخلص در امر خدمت رسانی به محرومین و تابع اوامر ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای ( مد ظله العالی ) هستند.

وی در ادامه ی سخنان خود ، گزارشی از فعالیت های کمیته امداد امام (ره )، معضلات و محدودیت های اعتباری در سرفصل های درمانی، وام و.. بیان کرد.

افرا در پایان این دیدار رهنمودهای علمای اسلام در راستای جلوگیری از آسیب پذیری کمیته امداد امام (ره ) بسیار ضروری دانست و خواستار تداوم این امر در کلیه ابعاد از آیت الله شاهرودی شد.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه