مسابقات منطقه ای رباتیک در علی آباد کتول برگزار شد

زرین نامه: رییس دانشکده فنی و حرفه ای سما واحد علی آباد کتول از برگزاری نخستین دوره ی مسابقات رباتیک فنی و حرفه ای سما واحد علی آبادکتول در دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان خبر داد.

رضا میرعرب، در گفتگو با خبرنگار زرین نامه بیان کرد: این مسابقات در قالب 2 لیگ مین یاب و مسیر یاب و با حضور 36 تیم از استان های گلستان، مازندران، خراسان رضوی و آذربایجان شرقی برگزار شد.

وی 80 درصد تیم های حاضر در این دوره از مسابقات را از استان گلستان اعلام کرد و افزود: 15 تیم از علی آباد کتول و تیم های دیگری نیز از شهرهای گرگان و گالیکش در این رقابت ها حضور دارند.

مسئول برگزاری این مسابقات تصریح کرد: حضور تیم های پیشرفته از استان های خراسان رضوی، مازندران و آذربایجان شرقی از جمله نکات برجسته این مسابقات است.

میر عرب اذعان داشت: حضور حداکثری تیم های استان نظیر گرگان، گنبد، علی آبادکتول، آزادشهر و گالیکش، توان مهارتی، فنی و سطح دسترسی به توان مدرن علم روباتیک را نشان می دهد.

رییس دانشکده فنی و حرفه ای سما واحد علی آباد کتول خاطر نشان کرد: این مسابقات با هدف توسعه تعامل علمی، فنی و معرفی نسل جدیدی از ربات های تعقیب خط پیشرفته و اتوماتیک و همچنین ربات های مین یاب اتوماتیک برگزار شده است.

وی با اشاره به افتخار آفرینی دانشجویان دانشکده فنی و حرفه ای سما واحد علی آباد کتول در بیش از 12 مسابقه رباتیک کشوری در رشته های مین یاب اتوماتیک وتعقیب خط ویژه، بیان کرد: دانشجویان این دانشگاه در سال 91، کسب 3 عنوان قهرمانی در مسابقات رباتیک کشوری در شیراز، کسب نایب قهرمانی در مسابقات رباتیک منطقه ایی دانشگاه های آزاد اسلامی این شهرستان و طراحی و تولید نسل جدید ربات های هوشمند مین یاب را در کارنامه خود به ثبت رسانده اند.

به گزارش زرین نامه؛ در پایان مسابقات امروز، تیم (هرو ) از گرگان در لیگ مسیر یاب مقام اول را کسب کرد و تیم های (فخرالدین اسعد گرگانی ب) و (پوزیتیو ) هردو از گرگان به ترتیب مقام های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

همچنین در لیگ ربات های مین یاب تیم (پرشین )از علی آباد کتول مقام اول را به خود اختصاص داد و تیم (واله) مدرسه نمونه دولتی گرگان و تیم (آی کیو تیم ) از علی آباد کتول به ترتیب رتبه های دوم و سوم این دوره از مسابقات را کسب کردند.

تیم های مشهد و تبریز هم به دلیل بارش برف از شرکت در این مسابقات باز ماندند.

 


 

مخاطبان محترم زرين نامه مي توانند مقالات، اشعار، مطالب طنز، تصاوير و هر آن چيزي که در قالب فرهنگ، هنر و اجتماع جاي مي گيرد را به آدرس zarinnameh@yahoo.com ارسال کنند تا در سريع ترين زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان يکي از مطالب ويژه زرين نامه منتشر شود.

همچنین می توانند سوژه های خبری و مشکلات شهرستان را جهت پیگیری از طریق ایمیل فوق یا سامانه پیامک 3000272008 با ما در میان بگذارند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه