پخش اذان در ادارات یادآور اقامه نماز و ضروری است

زرین نامه: مسئول ستاد اقامه نماز شهرستان علی آبادکتول گفت: پخش اذان ظهر و قرآن در ادارات به منظور یادآوری وقت نماز و ترویج اقامه ی نماز فعالیتی ماندگار برای رابطین نماز ادارات است.

به گارش خبرنگار زرین نامه؛ محمدرضا علمشاهی در نهمین گردهمایی رابطین نماز ادارات علی آبادکتول در سال 92 به میزبانی اداره ورزش و جوانان این شهرستان بیان کرد: برای اثرگذاری نماز در زندگی انسان، باید احساس نیاز و تعظیم در مقابل خدای یگانه حاصل اندیشه و احساس واقعی باشد.

وی اقامه نماز را در تربیت انسانی کامل بسیار ضروری دانست و اظهار کرد: عامل دیگر اثرگذاری موثر نماز در تربیت انسان کامل و معنوی، اقامه ی نماز همراه با روحیه خضوع و خشوع است.

علمشاهی با تاکید بر اهمیت برگزاری گردهمایی ماهانه رابطین اقامه نماز ادارات تصریح کرد: برگزاری گردهمایی ها برای نماز و احکام الهی حتی به اندازه ی زمانی کوتاه، نیاز ما است.

مسئول ستاد اقامه ی نماز گردهمایی های نماز را به مثابه جلسات پرمیوه (بار معنوی) تشبیه کرد و افزود: هر میزان بهره گیری از این جلسات به نفع ما و زمینه ساز گسترش فرهنگ نماز است.

به گزارش زرین نامه؛ در پایان این گردهمایی، تیم ورزشی دارت ستاد اقامه نماز شهرستان با همکاری رییس اداره تربیت بدنی تشکیل شد.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه