اقامه ی نماز و احیای امر به معروف و نهی از منکر حافظ سلامت جامعه است

زرین نامه: رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان علی آبادکتول گفت: اقامه ی نماز، احیای امر به معروف و نهی از منکر سه عامل موثر برای حفاظت جامعه در مقابل آسیب های اجتماعی و تهاجم فرهنگی دشمن است.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ حجت الاسلام و المسلمین حاج سید علی حسینی در نهمین گردهمایی رابطین نماز ادارات علی آبادکتول در سال 92 به میزبانی اداره ورزش و جوانان این شهرستان بیان کرد: خداوند در قرآن فرموده است که ما انس و جن را خلقت نکریم جز برای عبادت که با توجه به این آیه باید همه ی کارهای ما در مسیر قرب پروردگار قرار گیرد.

وی بهترین عبادت ها را اقامه ی نماز و روزه دانست و قرائت حدیث " لا یترک الصلوه الا بحال" از پیامبر مکرم اسلام اظهار کرد: نماز دارای ویژگی و اهمیت خاصی است که در هیچ شرایطی نیز از انسان سلب نمی شود.

حسینی با اشاره به آیات شریفه “ وَأَقِمِ الصَّلَاةَ إِنَّ الصَّلَاةَ تَنْهَى عَنِ الْفَحْشَاء وَالْمُنکَرِ وَلَذِکْرُ اللَّهِ أَکْبَرُ ” و “الصلوه عمود الدین، ان قبلت قبل ما سواها و ان ردت رد ما سواها” تصریح کرد: نمازستون دین و انسان را از کارهای زشت و ناپسند باز مى‏ دارد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان علی آبادکتول در پایان با تاکید بر اهمیت نماز، همگان را به اقامه ی نماز واقعی، امر به معروف و نهی از منکر دعوت کرد و گفت: اگر نماز قبول شود، عبادت های دیگر نیز قبول میشود و اگر رد شود، بقیه ی عبادات نیز پذیرفته نخواهند شد.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه